۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۳۵۸۷۴
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

خطبه‌های امام خامنه‌ای در نماز جمعه تهران مایه آرامش ملت ایران شد

خطبه‌های امام خامنه‌ای در نماز جمعه تهران مایه آرامش ملت ایران شد
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خامنه‌ای به‌سان ناخدایی ماهر و وارد، کشتی انقلاب اسلامی را از میان طوفان به سلامت به مقصد می‌رسانند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد مجهتدشبستری با اشاره به خطبه‌های دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای تهران اظهار کرد: امام خامنه‌ای در شرایط حساس پس از شهادت سردار سلیمانی و پاسخ مقتدرانه ایران به جنایات و خباثت آمریکا و سیلی‌ محکمی که بر پیکره استکبار نواخته شد، پس از سال‌ها در نماز جمعه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: سقوط هواپیمای مسافربری نیز التهاب‌هایی در جامعه ایجاد کرد و متاسفانه عده‌ای به دنبال فراهم کردن خواست دشمن شده و در واقع در زمین دشمن بازی کردند تا طعم پیروزی را بر این ملت تلخ کنند و در این شرایط، امام خامنه‌ای ضمن حضور در نماز جمعه، خطبه‌های مهمی را ایراد فرمودند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه خطبه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تهران مایه آرامش در این برهه از تاریخ برای ملت ایران بود گفت: امام خامنه‌ای به‌سان ناخدایی ماهر و وارد، کشتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از میان امواج و سیلاب و طوفان و حوادث ماهرانه عبور داده و سرنشینان خود را به سلامتی به مقصد می‌رسانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شبستری بیان کرد: از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی در هر برهه‌ای، متناسب با شرایط آن روز، با فرمایشات خویش، التهابات را با بیان و تحلیل و استدلال کاهش می‌دهند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات