۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۳۶۱۰۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

شهادت سپهبد سلیمانی موجب تقویت روحیه آمریکا ستیزی در جهان شد

شهادت سپهبد سلیمانی موجب تقویت روحیه آمریکا ستیزی در جهان شد
حجت الاسلام مشایخ با بیان این که کشورهای مرتجع عرب باید به سیاست های اشتباه خود پایان دهند، گفت: حضور غیر قانونی آمریکایی ها در منطقه به نفع هیچ کشوری نیست.
حجت الاسلام مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سیاست راهبردی مورد تأکید و پیگیری رهبر انقلاب اسلامی را اخراج آمریکا از منطقه غرب آسیا دانست و گفت: ضرورت این سیاست به تأمین منافع ملی ایران اسلامی و ملت‌های این منطقه بازمی گردد.
 
وی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند حضور و دخالت آمریکایی‌ها در غرب آسیا عامل بحران آفرینی، بی ثبات سازی، ناامنی و اختلاف است، افزود: این مسأله با همکاری متقابل ملت‌ها و دولت‌های این منطقه می تواند پایان یابد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهادت سردار سپهبد سلیمانی از سوی دولت جنایت کار آمریکا گام مهمی در تسریع تحولات و بیداری و همگرایی هرچه بیشتر ملت‌ها محسوب می شود، گفت: این تحول می تواند پیروزی و دستاوردی تاریخی و اساسی را برای ملت‌ها و شکست و ضرب‌های بنیادین برای نظام سلطه و دولت آمریکا را رقم زند.
 
وی با بیان این که آمریکایی ها مهم ترین عامل بی ثباتی در منطقه هستند، گفت: علیرغم این که پارلمان عراق رأی به اخراج نیروهای آمریکایی داده، اما آنها با وقاحت از ماندن سخن می گویند.
 
حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که امروز وقت آن رسیده کشورهای منطقه برای اخراج آمریکایی ها از منطقه با هم متحد شوند، افزود: شهادت سپهبد سلیمانی و سایر شهدای مقاومت این زمینه را برای بیرون راندن آمریکایی ها از منطقه فراهم کرده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشورهای مرتجع عرب باید به سیاست های اشتباه خود در منطقه پایان دهند، گفت: حضور غیر قانونی آمریکایی ها در منطقه به نفع هیچ کشوری نیست.
 
وی با اشاره به این که آمریکایی ها تنها به دنبال جنگ افروزی و تاراج منابع کشورهای مسلمان منطقه هستند، بیان داشت: کشورهای مسلمان منطقه از خواب بیدار شوند و به این حضور جنایت کارانه آمریکایی ها پایان دهند.
 
حجت الاسلام مشایخ با بیان این که آمریکای جنایت کار با شهادت سپهبد سلیمانی تصور می کرد می تواند به فعالیت جبهه مقاومت در منطقه پایان دهد، افزود: خون پاک سپهبد سلیمانی موجب تنومند تر شدن درخت مقاومت در منطقه خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهادت سپهبد سلیمانی و سایر شهدای مقاومت یک وحدت و همبستگی خوبی را در منطقه به وجود آورده است، بیان داشت: تنها راه بازگشت امنیت و آرامش به منطقه خروج فساد برانگیز نیروهای آمریکایی از کشورهای منطقه است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود بابیان این که تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی ترس و وحشت را به جان آمریکایی‌ها انداخت، گفت: تشیع میلیونی سپهبد سلیمانی و مطالبه میلیون‌ها نفر از مردم به انتقام سخت از عاملان و آمران این حمله تروریستی، آمریکایی‌ها را به ترس و وحشت انداخت./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات