۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۶۳۶۱۲۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

انقلابی بودن و حرکت در مسیر ولایت وظیفه ای همگانی است

انقلابی بودن و حرکت در مسیر ولایت وظیفه ای همگانی است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که امروز همه باید در مسیر ولایت و رهبری حرکت کنیم، گفت: وظیفه امروز ما این است که انقلابی باشیم و انقلاب را جدی بگیریم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعیت فدائیان اسلام استان با گرامیداشت یاد و خاطره روحانی شهید نواب صفوی گفت: ذره‌ ای ترس و واهمه در وجود این روحانی شهید وجود نداشت.
 
وی با بیان این که شهید نواب صفوی برای حفظ دین و اسلام ناب دست به مبارزه با دشمن زد، افزود: این شهید والا مقام به دلیل اخلاص حضور ملائکه در دل به هیچ عنوان از دشمن وحشت نداشت و یکپارچه شهامت و از خود گذشتگی بود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مسؤولیت انسان به مسؤولیت نماد‌هایی که انتخاب می‌کند است، خاطرنشان کرد: روحانی شهید نواب صفوی یک الگوی مناسب در مبارزه با ظلم و استبداد است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که در راه شهید نواب صفوی نباید ترس و بی تفاوتی وجود داشته باشد، بیان داشت: کسانی که می‌خواهند چنین مسیر مهمی را دنبال کنند باید در مسیر شهادت باشند.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود گفت: نهضت عظیم انقلاب اسلامی با خون پاک هزار شهید و حرکت‌های انقلابی به ثمر نشسته و امروز به یک درخت تنومندی تبدیل شده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حرکت ارزشمند روحانی شهید نواب صفوی و یارانش از جمله سرمایه‌های عظیم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم راه این شهدا با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که امروز همه وظیفه داریم در مسیر ولایت و رهبری گام برداریم، تصریح کرد: وظیفه امروز ما این است که انقلابی باشیم و انقلاب را جدی بگیریم.
 
امام جمعه ساری با بیان این که به طور حتم روح شهید و یارانش از ادامه راه فدائیان اسلام خرسند خواهد شد، گفت: با خوشحالی ارواح شهدا، امام عصر (عج) خوشحال می‌شود و این یعنی راه مبارکی است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات