۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۳۶۱۴۹
مدیرکل اوقاف لرستان خبر داد؛

اعزام مبلغ به بقاع متبرکه مناطق محروم لرستان

اعزام مبلغ به بقاع متبرکه مناطق محروم لرستان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: مبلغان بومی استان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی به پنج بقعه متبرکه در مناطق محروم لرستان اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان که در دفتر مدیرکل اوقاف برگزار شد، گفت: حضور مبلغ در مناطق محروم امری ضروری برای ارتقای فرهنگ و تقویت ارزش های دینی و معنوی است.

وی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی در مناطق محروم بیشتر جوانان و نوجوانان را تحت تأثیر قرار می دهد، عنوان داشت: اعزام مبلغ و انجام فعالیت تبلیغی در این مناطق در راستای مقابله با آسیب ها ضروری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان بیان داشت: با بهره مندی از ظرفیت مبلغان بومی استان می توان جلوی رواج آسیب های اجتماعی در مناطق محروم گرفته شود و نسل نو را در برابر هجمه های فرهنگی مصون ساخت.

وی بر ضرورت اعزام مبلغ در سراسر مناطق استان تأکید کرد و بیان داشت: باید از این ظرفیت در همه بقاع متبرکه لرستان استفاده شود.

حجت الاسلام طباطبایی یادآور شد: اعزام مبلغ به بقاع متبرکه با هدف گسترش آموزه های دینی، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و اجرای امینانه نیات واقفین و تقویت مناسک عبادی و مذهبی در مناطق محروم و با اولویت روستاها صورت گیرد.

گفتنی است، در این دیدار تفاهم نامه ای بین اداره اوقاف و تبلیغات اسلامی لرستان در راستای بهره مندی از ظرفیت مبلغان در بقاع متبرکه مناطق محروم استان لرستان امضا شد.

مدیرکل اوقاف لرستان با اشاره به اینکه بر اساس انعقاد این تفاهم نامه از طرف اداره تبلیغات اسلامی به پنج بقعه متبرکه که در نقاط محروم استان هستند، روحانی اعزام خواهد شد، افزود: این تعداد مبلغ در امامزادگان محمد(ع) کوهدشت، ابراهیم(ع) دلفان، سه تن(ع) روستای فرسش، سه فرزندان روستای پیر امام و سلطان سیاهپوش مستقر می شوند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات