۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۳۵۲۲۵
معاون فرهنگی اوقاف لرستان:

سوگواره یاس نبوی در ۶۰ بقعه متبرکه لرستان برگزار می‌شود

سوگواره یاس نبوی در ۶۰ بقعه متبرکه لرستان برگزار می‌شود
معاون فرهنگی اوقاف لرستان از برگزاری برنامه های سوگواره یاس نبوی بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: ۶۰ بقعه متبرکه لرستان میزبان برگزاری این برنامه ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد جوادعباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در دفتر وی برگزار شد، گفت: به منظور تکریم و بزرگداشت مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س)  ویژه برنامه های سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه های بزرگداشت مقام حضرت فاطمه(س) در قالب سوگواره یاس نبوی برگزار خواهد شد، افزود: این طرح از پنج تا ۱۱ بهمن ماه در ۶۰ بقعه متبرکه لرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده خاطرنشان کرد: سوگواره یاس نبوی با حضور مبلغین بومی و اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از طرف دفتر اعزام مبلغ سازمان اوقاف ۲۵ مبلغ به لرستان اعزام می شود، اذعان داشت: این تعداد مبلغ به همراه پنج مبلغ بومی مستقر در بقاع متبرکه در راستای اجرای برنامه های سوگواره یاس نبوی فعالیت دارند.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان اقامه نماز جماعت، سخنرانی و برنامه های عزاداری ایام فاطمیه، گفتمان های فاطمی و سنت های بصیرتی فاطمی را از جمله فعالیت مبلغان عنوان کرد.

وی از برگزاری همایش رهروان یاس نبوی خبر داد و گفت: این همایش نیز با حضور بانوان در عصر روز شهادت حضرت فاطمه(س) در بقاع متبرکه شاخص هر شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباس زاده برپایی خیمه های معرفت را نیز یکی دیگر از برنامه های طرح سوگواره یاس نبوی عنوان کرد و اظهار داشت: خیمه های معرفت با حضور مبلغان و با موضوعات پرسش و پاسخ، جوانان و نوجوانان و مشاوره وقف برگزار می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات