۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۶۳۶۲۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تسریع در روند ساخت زمین های وقفی فرصتی برای تقویت فرهنگ وقف در جامعه است

تسریع در روند ساخت زمین های وقفی فرصتی برای تقویت فرهنگ وقف در جامعه است
امام جمعه خر آباد با اشاره به وقف ۱۲ هکتار از زمین های ورودی شهر خرم آباد در منطقه کمالوند، گفت: ساخت این زمین ها فرصتی رای ترویج فرهنگ وقف بوده و نیازمند همکاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروزدر دیدار حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، گفت: استان لرستان از ظرفیت های خوبی در همه عرصه ها بهره مند است.

وی اظهار داشت: ظرفیت های فراوانی در استان وجود دارد که با بهره مندی از آن می توان گام های مؤثری در زمینه رونق اقتصادی و محرومیت زدایی برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: ۱۲ هکتار از زمین های ورودی شهر خرم آباد در منطقه کمالوند به همت بیت مرحوم آیت الله قاضی(ره) وقف شده است.

وی ادامه داد: حمایت های تولیت آستان قدس امری مهم برای تسریع در ساخت این زمین ها برای احداث بیمارستان و زائر سرا خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: ساخت زمین های وقفی در استان زمینه لازم برای ترویج فرهنگ وقف در جامعه و تشویق واقفان به ایجاد وقف است.

وی گفت: تسریع در اجرای طرح های عمرانی برای رفع محرومیت زدایی در استان لرستان امری ضروری است.

گفتنی است، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی، مساعدت خود را برای محرومیت زدایی از لرستان اعلام کرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات