۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۳۶۴۳۹
در حضور آیت الله ری شهری؛

۷۰ استاد و نخبه دانشگاه علم و صنعت ملبس به لباس خادمی عبدالعظیم حسنی شدند

۷۰ استاد و نخبه دانشگاه علم و صنعت ملبس به لباس خادمی عبدالعظیم حسنی شدند
۷۰ تن از اساتید و نخبگان دانشگاه علم و صنعت با حضور در آستان حضرت عبدالعظیم (ع) و تلبّس به لباس خدمت افتخاری به این بارگاه ملکوتی، با آیت الله محمدی ری شهری دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، هفتاد نفر از اساتید و نخبگان دانشگاه علم و صنعت با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و تلبّس به لباس خدمت افتخاری به این بارگاه ملکوتی، با آیت الله محمدی ری شهری دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله محمدی ری شهری با اشاره به اهمیت و جایگاه خدمت به حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: بزرگواری که توفیق خدمتگزاری به آن برای ما حاصل شده، از بزرگان خاندان رسالت علیهم السلام است.

آیت الله محمدی ری شهری با بیان مسئولیت های خود به ویژه در دهه اول انقلاب اسلامی اظهار کرد: برکات خدمتگزاری در این مکان مقدس از تمامی مسئولیت هایی که اینجانب در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته ام بیشتر بوده است و امروز این توفیق برای شما اساتید ارجمند حاصل شده، لذا باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به جایگاه والای حضرت عبدالعظیم(ع) بیان داشت: در میان امامزادگان تنها امامزاده ای که طبق آنچه از امام هادی(ع) نقل شده زیارتش برابر با زیارت سیدالشهدا است، حضرت عبدالعظیم(ع) است. وی افزود : هدف ما در این آستان نورانی و تأسیس دارالحدیث، دانشگاه و پژوهشگاه قرآن و حدیث، احیاء امر اهل بیت علیهم السلام و کمک به زمینه سازی فرهنگی حکومت جهانی اسلام و نشر آثار اهل بیت علیهم السلام و رساندن پیام این خاندان به جهانیان است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) بیان کرد: طبق روایات، محبت و ارتباط با اهل بیت علیهم السلام آثار فراوانی دارد که یکی از آثار آن زمانی ظاهر می شود که انسان مؤمن از این دنیا رخت بر می بندد و هنگام ورود به عالم برزخ وقتیکه پیامبر و ارواح پاک اهل بیت را زیارت و با بشارت آنها مؤمن، با عشق و علاقه جان می دهد و علاقه ای بر بقاء در دنیا ندارد.

آیت الله محمدی ری شهری افزود: در میان علما و محبّین اهل بیت علیهم السلام که ارتباط عمیقی با خاندان رسالت علیهم السلام داشته اند، متعدّد دیده شده که در هنگام مرگ و عروج به عالم آخرت، اهل بیت به دیدار ایشان آمده اند که این نشان از جایگاه والای عشق و محبت به این خاندان الهی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اهمیت خدمتگزاری به این بارگاه ملکوتی گفت: توفیق خدمت به این سلاله پاک امام حسن مجتبی(ع) موجب برکت زندگی انسان می شود که این توفیق امری وجدانی است، ما این احساس را کردیم و ان شاء الله شما نیز احساس خواهید کرد./813/د102/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات