۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۶۳۶۶۱۲
حجت الاسلام شهرابی:

توجه به محرومان مهم ترین ویژگی آیت الله رسولی محلاتی بود

توجه به محرومان مهم ترین ویژگی آیت الله رسولی محلاتی بود
دبیر شورای فرهنگی و ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن با اشاره به ویژگی های اخلاقی آیت الله رسولی محلاتی، گفت: وی به محرومان توجه زیادی داشت و همواره به فکر آنان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام صادق شهرابی، دبیر شورای فرهنگی و ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، عصر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی که در محل بیت نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، گفت: آیت الله محلاتی از یاران باوفا و شاگردان حضرت امام(ره) و از قدیمی ترین دوستان ایشان بود.

وی با اشاره به زوایای مختلف زندگی آیت الله محلاتی افزود: ایشان مسؤولیت های مختلفی در دوران رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بر عهده داشتند و همواره به خوبی ایفای نقش کردند.

حجت الاسلام شهرابی خاطرنشان کرد: عهده دار بودن مسؤولیت ها از سوی آیت الله محلاتی نشان از اعتماد و دوستی عمیق با رهبر معظم انقلاب بود.

وی با اشاره به اهمیت دادن آیت الله محلاتی به بحث علم اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم ایشان پرداختن به مسائل علمی بود و این مهم باید الگوی همگان باشد.

دبیر شورای فرهنگی و ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: تأثیر فعالیت های آیت الله محلاتی بر جامعه علمی کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه از آیت الله محلاتی به عنوان مؤلف، محقق و مترجم بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب یاد کرد و عنوان داشت: توجه به محرومان از دیگر ویژگی های آیت الله محلاتی بود.

حجت الاسلام شهرابی یادآور شد: هدایت و ارتباط تنگاتنگ با مردم، جلوگیری از اسراف و استفاده صحیح از اموال دولتی و داشتن حساسیت ویژه نسبت به قیامت و روز حسابرسی از دیگر ویژگی های بارز ایشان بود.

وی در پایان بیان داشت: یکی از رموز موفقیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به برکت وجود آیت الله رسولی محلاتی بود.

گفتنی است، آیت الله رسولی محلاتی چند ماه پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت و به دلیل شدت بیماری، شامگاه پنج شنبه نوزدهم دی ماه سال جاری در تهران دعوت حق را لبیک گفت./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات