۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۳۶۶۵۰
با معرفی نفرات برتر مشخص شد؛

درخشش خبرنگار خبرگزاری رسا در پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور

درخشش خبرنگار خبرگزاری رسا در پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور
خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور در بخش یادداشت با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب حائز رتبه سوم شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اعلام نفرات برتر پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور، آقای سجاد محمدی فارسانی، خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد در بخش یادداشت با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب حائز رتبه سوم شد.

مراسم اختتامیه این جشنواره، صبح فردا به میزبانی تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار می‌شود که در این مراسم از نفرات برتر تقدیر به عمل می‌آید.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرساله در بخش‌های مختلف خبری با موضوعات روز جامعه ویژه اهالی رسانه کشور برگزار می‌شود که امسال نیز با فراخوانی که از ماه‌ها قبل صورت گرفت در بخش‌هایی همچون بیانیه گام دوم انقلاب، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، دشمن شناسی و بصیرت، بسیج و دفاع مقدس خبرنگاران با ارسال آثار خود در بازه زمانی مشخص به رقابت پرداختند که نفرات برتر هر سال مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

سجاد محمدی، خبرنگار رسا در شهرکرد در این باره اظهار کرد: کار کردن در عرصه خبر و رسانه یک افتخار بزرگ است که نصیب همه کسی نمی‌شود.

وی با تشکر از مجموعه مدیریتی خبرگزاری رسا و حمایت‌هایی که از خبرنگاران خود دارند، خاطرنشان کرد: قلم زدن در خبرگزاری رسا افتخاری مضاعف است که از این جهت به خود می‌بالم و قدردان زحمات دوستان خود در این خبرگزاری هستم.

محمدی با اشاره به اینکه در برهه حساس تاریخی قرار داریم و در این عرصه کار خبری و رسانه‌ای بسیار تأثیرگذار خواهد بود، ادامه داد: به جرأت می‌توان گفت در شرایط کنونی کسی پیروز میدان است که بتواند فضا را در دست بگیرد و مدیریت کند و این امر از طریق رسانه صورت می‌گیرد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات