۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۳۶۶۶۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بنیاد مسکن در محرومیت زدایی جامعه نقش آفرین است

بنیاد مسکن در محرومیت زدایی جامعه نقش آفرین است
نماینده ولی فقیه در لرستان به خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خدمت به محرومان اشاره کرد و گفت: نقش این نهاد نقلابی در محرومیت زدایی چشمگیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در جلسه مشترک با مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن استان با اشاره به خدمات ارزشمند این نهاد در جامعه گفت: خدمت به مردم باید سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهادی انقلابی و خدمتگزار است و در عرصه خدمت به محرومان به خوبی ایفای نقش می کند.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان نهادی انقلابی در راستای خدمت رسانی به محرومین جامعه به فاصله دو ماه پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تأسیس شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خدمت و رسیدگی به محرومین و مستضعفین جامعه را از والاترین عبادات خواند و افزود: خدمات بنیاد مسکن در زمینه محرومیت زدایی در جامعه چشمگیر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بنیاد مسکن را یادگار امام راحل عنوان کرد و یادآور شد: اندیشه الهی و ژرف نگر بنیانگذار جمهوری اسلامی در رسیدگی به امور محرومین و مستضعفین جامعه سبب تشکیل نهادهای انقلابی و خدمتگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به وقوع سیل فروردین ماه در استان لرستان و بازدید از روند بازسازی در مناطق سیل زده شهرستان پلدختر بیان داشت: خدمات مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازسازی مناطق سیل زده لرستان بسیار مؤثر بود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات