۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۶۳۶۷۶۷

اجتماع دختران حاج قاسم در مشهد مقدس برگزار شد

اجتماع دختران حاج قاسم در مشهد مقدس برگزار شد
مراسم بزرگداشت سردار بزرگ اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نام «دختران حاج قاسم» به میزبانی جمعی از دختران شهدای مدافع حرم در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم بزرگداشت سردار بزرگ اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نام «دختران حاج قاسم» به میزبانی دختران شهدای مدافع حرم و جمعی از خانواده‌های شهدای بین‌المللی جبهه مقاومت از کشورهای سوریه، عراق و افغانستان در مشهد مقدس برگزار شد.

مریم جورجانی، مسؤول برپایی اجتماع دختران حاج قاسم که همسر شهید مدافع حرم "مرتضی عطایی" است در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این اجتماع با هدف تجدید عهد با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت و تاکید بر استمرار راه و مکتب این شهیدان برگزار شده است.

وی افزود: در این مراسم حجج اسلام علی سرلک و حمیدرضا مهدوی ارفع  طی سخنانی به بیان  شخصیت و رشادت‌های سردار سلیمانی پرداختند.

در پایان این مراسم میثاق‌نامه دختران حاج قاسم توسط دختران شهدای مدافع حرم و دختران شهدای بین‌المللی جبهه مقاومت که پوشش یک رنگ و متحدالشکلی را بر تن داشتند قرائت شد.

در بخشی از این میثاق نامه آمده است: اگر مالک اشتر زمان از میان ما رفت اما ما دختران سردار،   زینب وار ایستاده‌ایم و  عهد می‌بندیم که تا جان در بدن داریم آمریکا و همدستانش همچون اسرائیل را دشمنان خود بدانیم و قول می‌دهیم که در مسیر اهداف و تعالی کشور  همچون پدرانمان پشت سر رهبر عزیزمان ایستاده‌ایم و با شعار یا زینب تا پای جان به ایستادگی و مقاومت خود ادامه خواهیم داد./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات