۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۳۶۸۰۹
آیت الله نوری همدانی با اشاره به خروش ملت عراق علیه آمریکا:

مسلمانان برای رهایی از دست ظالمان و اعتلای امت اسلام متحد شوند

مسلمانان برای رهایی از دست ظالمان و اعتلای امت اسلام متحد شوند
حضرت آیت الله نوری همدانی به مسلمانان توصیه کرد که برای اعتلای جهان اسلام و رهایی از دست ظالمان متحد شوند و همواره نسبت به توطئه های دشمنان و بدخواهان هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار نماینده ولی فقیه و مسؤولان حج و زیارت با تجلیل از خدمات حجت الاسلام والمسلمین نواب و مسؤولان حج ابراز امیدواری کرد که مسؤولان حج توفیق داشته باشند خدمات بیشتری به زائران ارائه کنند.

وی با اشاره به سیاست های غلط حاکمان سعودی افزود: متأسفانه سعودی ها با آمریکا و صهیونیست ها ارتباط و وحدت دارند و در سیاست با ایران مقابله می کنند، از نظر اعتقادی و دینی نیز سعودی ها دشمن شیعه محسوب می شوند و علیه تشیع کار جدی می کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با ابراز تأسف از تخریب آثار تاریخی دینی توسط سعودی ها اظهار داشت: وهابیت برای مقابله با شیعه بسیاری از آثار تاریخی دینی را در مکه و مدینه نابود کرده است تا اثری باقی نماند.

وی با اشاره به حادثه دردناک منا ادامه داد: باید این موضوع و حقوق حجاج جانباخته پیگیری شود و سعودی ها باید این حقوق را تأمین کنند، با مدیریت قوی موضوع را پیگیری کرد چرا که این حادثه دردناک نتیجه سوء تدبیر سعودی ها بوده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی به قدرت ایران اسلامی در منطقه و جهان اشاره کرد و ابراز داشت: عظمت و قدرت ایران قدرت اسلام و اهل بیت(ع) است و باید امت اسلام را با جایگاه ایران اسلامی آشنا کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تظاهرات میلیونی مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا به مسلمانان توصیه کردند که برای اعتلای جهان اسلام و رهایی از دست ظالمان متحد شوند و همواره نسبت به توطئه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان هوشیار باشند.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
محمد قمین
ارسال نظرات