۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۳۶۹۱۹

برگزاری دوره بینش مطهر برای ۳۰ خواهر طلبه خوزستانی

برگزاری دوره بینش مطهر برای ۳۰ خواهر طلبه خوزستانی
حجت الاسلام رجب پور گفت: ۳۰ خواهر از سراسر مدارس علمیه استان به مدت دو ماه مرحله اول طرح بینش مطهر را پشت سر گذاشتند.
حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره بر ضرورت شناخت اسلام ناب محمدی عنوان داشت: رسالت اصلی طلاب آن است که معارف اصیل اسلامی را از زبان علمای و تألیفات شان فراگرفته و نشر بدهند که در این باره شهید مطهری از جمله چنین علمایی است و افکارشان و تألیفات شان مورد تأیید بزرگان بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به برگزاری دوره بینش مطهر برای قشر خاصی از خواهران طلبه اظهار داشت: ۳۰ خواهر از سراسر استان زیرنظر اساتید اعزامی از قم به مدت دو ماه مرحله اول را پشت سر گذاشتند و مرحله دوم پس از ایام الله دهه فجر آغاز و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

این مقام مسؤول بیان داشت: طلاب خواهر پس از تسلط کافی بر افکار و آراء شهید مطهری در حوزه‌های استان به عنوان مدرس طرح بینش مطهر حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام رجب پور در رابطه با خواهران شرکت کننده در طرح بینش عنوان داشت: از خواهران فارغ التحصیل حوزه برای شرکت در طرح دعوت شد، پس از پایان دوره، مصاحبه علمی و آزمون برگزار و به عنوان بهترین دوره از سوی برگزارکنندگان معرفی شد.

وی گفت: خواهران شرکت کننده باید مدرس، علاقه‌مند و آشنایی کافی با آثار شهید مطهری داشته باشند که این شرایط به بهترین شکل ممکن رعایت شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات