۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۶۳۶۹۶۳
با اقامه نماز از سوی نماینده ولی فقیه در لرستان؛

پیکر آیت الله بلندنظر تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر آیت الله بلندنظر تشییع و به خاک سپرده شد
آیت الله بندنظر، از علمای استان لرستان، شامگاه گذشته دار فانی را وداع گفت و پیکر این عالم ربانی عصر امروز در شهرستان الشتر تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت الله محمد بلندنظر، از علما و فضلای برجسته لرستان چهارم بهمن ‌ماه در سن 94 سالگی دار فانی را وداع گفت.

پیکر آیت الله بلندنظر، عصر امروز با حضور پرشور مردم و مسؤولان استانی در شهرستان الشتر تشییع شد و حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان بر پیکر این عالم ربانی نماز خواند.

گفتنی است، آیت الله محمد بلندنظر، در سال ۱۳۰۴ در الشتر متولد شد و عمر خود را صرف فراگیری علوم دینی و فقهی در حوزه‌های علمیه کرد.

وی در سن ۱۶ سالگی برای فراگیری علوم دینی عازم قم شد و برای ادامه تحصیل به حوزه علمیه نجف اشرف رفت و به مدت ۲۰ سال به کسب علم پرداخت.

گفتنی است، آیت الله بلندنظر در محضر اساتیدی همچون آیت‌الله سیدابوالحسن اصفهانی، آیت‌الله سید محمود شاهوردی، آیت‌الله سیدعبدالهادی شیرازی و آیت‌الله سید محسن صدر کسب فیض کرده است.

ایشان به مدت سه سال در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد در محضر آیت‌الله روح‌الله کمالوند دروس فقه و اصول را پشت سر می‌گذراند و به درخواست آیت‌الله کمالوند به مدت ۲ سال امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج( بوده و پس از آن در کسوت امام جماعت مسجد جامع شهر الشتر به تبلیغ احکام دین و اقامه نماز جماعت پرداخت./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات