۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۳۶۹۱۵
حجت الاسلام رستگار:

انتقام سردار سلیمانی با اخراج آمریکایی‌ها گرفته می‌شود

انتقام سردار سلیمانی با اخراج آمریکایی‌ها گرفته می‌شود
حجت الاسلام رستگار گفت: پوزه دنیای استکبار به خاک مالیده خواهد شد و انتقام سردار سلیمانی با اخراج آمریکایی‌ها گرفته خواهد شد.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه بیانات رهبرانقلاب همچون گذشته امیدبخش دوستان و بیم آفرین دشمنان است، اظهار داشت: نکات بیان شده رهبری، راهبردی است و باید بر روی هر کلمه از آن‌ها به تحقیق و پژوهش نشست.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان داشت: معتقد هستیم زمانی که علما بر مسأله‌ای اجماع دارند امام زمان (عج) وظیفه دارد موافقت و یا عدم موافقت آن مسأله را با احکام خدا بیان کند؛ از این رو کسی که پرچمدار مبارزه با دنیای استکبار است و توانسته ادامه دهنده راه امام باشد و پرچم توحید هزار و ۴۰۰ ساله را برافراشته نگه دارد قطعا مورد توجه حضرت حجت بن الحسن (ع) است.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه پیش بینی‌های رهبرانقلاب از دید تاریخ و تحلیلگران علم سیاست به منصه ظهور رسیده و همیشه درست بوده است، گفت: همانطور که رهبرانقلاب گفتند، پوزه دنیای استکبار به خاک مالیده خواهد شد و انتقام سردار سلیمانی با اخراج آمریکایی‌ها گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: زمینه سازی برای ظهور امام عصر، تبدیل تهدید‌ها به فرصت، بقای انقلاب اسلامی و زوال استکبار را در آینده خواهیم داد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه در ایام الله پوزه کفر و استکبار به خاک مالیده خواهد شد، عنوان داشت: در تشییع پیکر سردار سلیمانی و بمباران عین الاسد همگان ضعف استکبار و قدرت پروردگار را دیدند، با تکیه بر قدرت لایزال الهی قادر به انجام هر کاری خواهیم بود.

حجت الاسلام رستگار گفت: خداوند سبحان، اراده جواب به بمباران عین الاسد را از استکبار گرفت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات