۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۳۷۲۰۱

شناسنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد

شناسنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد
طی مراسمی در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با حضور خانواده شهدا از «شناسنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» رونمایی به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با حضور سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشگر عملیاتی ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع)، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم از کتابچه «شناسنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» رونمایی شد.

 سردار اسدالله گنجعلی که در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم سخن می‌گفت، با اشاره به ثمره خون شهدا، گفت: ثمره خون شهدا سبب شد آمریکا مجبور شود با خفت و خواری از منطقه خارج شود.

 وی ادامه داد: ثمره خون شهیدان مقاومت اسلامی نابودی داعش و توسعه مرزهای مقاومت و ایران به هزاران کیلومتر آن طرف تر بوده است.

 فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) اضافه کرد: سردار سلیمانی از جان و دل سرباز ولایت بود و به برکت خون این فرمانده بزرگ اسلام جان تازه ای برای مبارزه با آمریکا در سطح منطقه به وجود آمده‌ است.

 حسینی کاشانی در این برنامه به حضور پرشور شاعران متعهد در حرکت ادبی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: حضور شاعران نشانگر غیرت دینی و حمایت ملی از دلاوری فرماندهان جبهه مقاومت است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: زبان هنر و شعر یکی از زبان‌های برنده و رسا در انتقال مفاهیم دینی و شجاعت‌های شهدای مدافع حرم است.

 مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم درباره «شناسنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، توضیح داد: در این کتابچه گزیده‌ای از آداب اخلاقی و خصوصیات فردی و اجتماعی شهید قاسم سلیمانی تدوین شده ‌است.

 یزدی‌نژاد تصریح کرد: از دیگر بخش‌های این کتابچه، فرم انتخاب رفیق آسمانی و پیمان نامه وفاداری با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 یادآوری می‌شود این شناسنامه به همت بسیج هنرمندان استان قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات