۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۳۷۲۴۱
در سالروز شهادت حضرت زهرا؛

تجمع بزرگ فاطمیون در کنار قدمگاه حضرت خضر برگزار می‌شود

تجمع بزرگ فاطمیون در کنار قدمگاه حضرت خضر برگزار می‌شود
حجت الاسلام رویوران گفت: تجمع بزرگ فاطمیون و هیأت‌های مذهبی شهرستان آبادان روز چهارشنبه در کنار قدمگاه حضرت خضر برگزار می‌شود.
حجت الاسلام عادل رویوران، رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اقامه مجالس عزا برای فاطمه زهرا (س) و سپهبد شهید سلیمانی در ۴۰ مسجد شهری و روستایی اظهار داشت: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آبادان روز پنج شنبه (۱۰ بهمن ماه) ساعت ۱۹:۳۰ یک نشست تخصصی با حضور سردار عروج، مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران برگزار خواهد کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان پیرامون محور‌های نشست عنوان داشت: آخرین تحولات منطقه، شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، سقوط هواپیمای اکراینی و بیانیه گام دوم محور‌های اصلی نشست هستند.

حجت الاسلام رویوران با اشاره به شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: در روز چهارشنبه تجمع بزرگ فاطمیون شهرستان با حضور هیأت‌های مذهبی و شرکت ۳ تا ۴ هزار نفر برگزار می‌شود که در آن شرکت کنندگان به سوی قدمگاه حضرت خضر (ع) حرکت خواهند کرد و در آنجا به سینه زنی و عزاداری می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در مساجد، حسینیه‌ها و حوزه‌های علمیه شهرستان مراسم عزاداری بر ام ابی‌ها اقامه می‌شود، خاطرنشان کرد: ۵ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ایام فاطمیه با حضور قاریان شهرستانی در مساجد روستا‌ها و مساجد شهر برگزار می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان گفت: مقرر شد در ۱۲ بهمن زنگ انقلاب فاطمی در چهل مدرسه شهرستان نواخته شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات