۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۶۳۷۱۲۷
از سوی معاونت تهذیب مدرسه امام صادق اندیمشک؛

کلاس‌های مشاوره ویژه طلاب متأهل و مجرد برگزار می‌شود

کلاس‌های مشاوره ویژه طلاب متأهل و مجرد برگزار می‌شود
حجت الاسلام احمدزاده گفت: کلاس‌های مشاوره به صورت جداگانه برای طلاب متأهل و مجرد در حال برگزاری است.
حجت الاسلام نوروز علی احمدزاده، معاون تهذیب مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مراسم عزاداری ایام فاطمیه دوم در شب‌های ۳، ۴ و ۵ بهمن ماه سلسله سخنرانی‌هایی با حضور خطبای مطرح استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت: شب اول با حضور حجت الاسلام سید محمد امام، امام جمعه شهرستان شوش، شب دوم با حضور حجت الاسلام والمسلمین احدی از خطیبان مطرح کشوری و شب سوم با حضور آیت الله حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

معاون تهذیب مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک با بیان اینکه آیت الله موسوی جزایری در شب سوم به عنوان مهمان حضور داشت، افزود: کربلایی مروانی، پیرایش و جنائی در سه شب متوالی به مداحی پرداختند ضمن اینکه یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس گرامی داشته شد.

این مقام مسؤول در رابطه با فعالیت‌های معاونت در نیمسال اول تحصیلی ادامه داد: سلسله جلسات اخلاق بصورت منظم برگزار می‌شود و در این باره طلاب از محضر اساتیدی همچون حجت الاسلام مجاهدی بهره می‌برند.

حجت الاسلام احمدزاده با اشاره به اینکه جلسات اخلاق برای طلاب مجرد و متأهل بصورت جداگانه برگزار می‌شود، گفت: جلسات در صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود ضمن اینکه کلاس‌های مشاوره هم بصورت جداگانه برای طلاب متأهل و مجرد در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: از روحانیت معزز و بزرگوار شهرستان نیز برای حضور در جلسات اخلاق دعوت به عمل می‌آید./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات