۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۶۳۷۲۷۳
ریيس كميته حمايت از انقلاب اسلامی مردم فلسطين:

طرح معامله قرن توطئه ای شوم در حق فلسطینیان است

طرح معامله قرن توطئه ای شوم در حق فلسطینیان است
حجت الاسلام والمسلمین اختری طرح معامله قرن را توطئه ای شوم در حق فلسطینیان و یهودی سازی قدس شریف بیان کرد و گفت: سردار سلیمانی شهید قدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری ریيس كميته حمايت از انقلاب اسلامی مردم فلسطين، دوشنبه در دهمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت» با بررسی نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت محور مقاومت اسلامی فلسطین که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی از زمانی که فرماندهی سپاه قدس را بر عهده گرفت جبهه مقاومت متحول شد و یک تغییر اساسی پیدا کرد؛ این تحول نه تنها در گستره جغرافیایی بلکه از نظر عمق نیز متحول شد.

وی افزود: نیروهای مقاومت در لبنان نیازمندی های فراوانی داشتند که با فرماندهی سردار سلیمانی این نیازها تا حدود زیادی رفع شد؛ جبهه مقاومت بزرگ‌ترین افتخار را در جنگ 33 روزه به نام خود ثبت کرد و این نتیجه تلاش های سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله بود.

حجت الاسلام والمسلمین اختری بیان داشت: بین اعراب این سخن مرسوم بود که اسرائیل لشکری شکست ناپذیر است و باید با او ساخت امروز نیز عده ای از نخبگان و خود فروختگان بر همین باور استوار هستند و می گویند باید با اسرائیل باید راه آمد.

ریيس كميته حمايت از انقلاب اسلامی مردم فلسطين با بیان اینکه معامله قرن اتفاق شومی است که می خواهند رقم بزنند، اظهار داشت: آنان با این طرح درصدد اخراج مردم فلسطین از سرزمین خودشان و یهودی سازی قدس شریف هستند.

وی افزود: همین نیرویی که می گفتند شکست نمی خورد با همت همین جبهه مقاومت و فرماندهی سردار سلیمانی در جنگ 33 روزه مفتضح شد و از همان روز است که اسرائیل جرات نمی کند به لبنان حمله کند چون توانمندی خود را از دست داده است؛ تمام کشورهای اسلامی با همان اعتقادی که داشتند آمدند به سید حسن نصرالله این پیروزی را تبریک گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین اختری ادامه داد: رهبر انقلاب بارها به این نکته اشاره کردند که تمام این فشارها و توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی برای حفظ این غده سرطانی در منطقه است؛ تمام این خیانت ها و خباثت هایی که آمریکا و دولت ترامپ علیه جوامع اسلامی انجام می دهند به خاطر همین اسرائیل است.

ریيس كميته حمايت از انقلاب اسلامی مردم فلسطين با اشاره به اینکه امروز اسرائیل اشک ماتم گرفته تا خود را حفظ کند، اظهار داشت: اینکه اسماعیل هنیه می آید و به صورت رسمی می گوید شهید سلیمانی شهید قدس است چون می داند دفاع و قدرت کنونی فلسطینیان کار سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان و مسلمانان منطقه باید به مقابله با اقدام پلید اسرائیل به پا خیزند، گفت: اسرائیل باید نابود شود تا آزادی قدس محقق شود./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات