۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۶۳۷۲۷۴
ویژه نوجوانان ایران؛

شماره 358 ماهنامه «سلام بچه ها» منتشر شد

شماره 358 ماهنامه «سلام بچه ها» منتشر شد
سیصد و پنجاه و هشتمین شماره ماهنامه «سلام بچه ها» به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، سیصد و پنجاه و هشتمین شماره ماهنامه فرهنگی نوجوانان ایران با عنوان «سلام بچه ها» همراه با داستان ها و مطالب خواندنی به صاحب امتیاز دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مدیر مسؤولی مهدی علیزاده و سردبیری سید سعید هاشمی به چاپ رسید.

این شماره از «سلام بچه ها» همراه با بخش‌های مختلفی از قبیل سرمقاله (رمز و راز آرامش)، قصه‌های آسمانی(پشه ماجراجو)، شعر، گفت و گو(حال خوش لحاف دوزی)، داستان (امان از دست این اجّی مجّی لاترجّی)، فضای مجازی(گام به گام با اپلیکیشن های هم سن و سال)، کمیک استریپ(رازداری)، اتاق مشاوره(درگیری برادرها)، ایران گردی (روستای روستای لافت؛ روستای بادگیرها)، داستان ترجمه(سیب قرمز)، معرفی کتاب، مقاله(این چند فدایی)، و... میهمان خانه‌های نوجوانان ایران در شد.

سیصد و پنجاه و هشتمین شماره ماهنامه فرهنگی «سلام بچه ها» در ۵۲ صفحه ویژه نوجوانان ایران منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت اشتراک این نشریه می ‌توانند به نشانی قم، خیابان شهدا(صفائیه)، کوچه 21 انتهای فرعی اول سمت چپ، فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه و به نشانی اینترنتی www.eshragh.ir مراجعه و یا با شماره ۳۷739998-۰۲۵ تماس حاصل نمایند./822/ن 603/ش

تایپ شده/// شماره 358 ماهنامه «سلام بچه ها» منتشر شد

مهدی فلاحی
ارسال نظرات