۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۳۷۲۸۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

کسانی که بر طبل مذاکره با آمریکای جنایت کار می‌کوبند ایرانی نیستند

کسانی که بر طبل مذاکره با آمریکای جنایت کار می‌کوبند ایرانی نیستند
حجت الاسلام صادقی با انتقاد از برخی اظهار نظرها در خصوص مذاکره با آمریکا، گفت: کسانی که همچنان بر طبل مذاکره با آمریکای جنایت کار می‌کوبند ایرانی نیستند.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به این که جنایت‌های آمریکای خبیث هیچ گاه از ذهن ملت بزرگ ایران پاک نخواهد شد، گفت: این ملت همواره به فکر انتقام سخت از جنایت‌هایی هستند که آمریکایی‌ها در این چهار دهه علیه نظام و انقلاب انجام دادند.
 
وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران دست خبیث و شیطانی آمریکا را از منابع و منافع ایران اسلامی قطع کرد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و همراهی ملت بزرگ ایران ضربه سنگینی به آمریکایی‌ها در منطقه و جهان زد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران حیات خلوت آمریکایی‌های جنایت کار بود، خاطرنشان کرد:، اما انقلاب سایه نحس آمریکایی‌ها را از سر این کشور و ملت برداشت.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها چه در قبل و چه بعد از انقلاب جنایت‌های گسترده‌ای علیه ملت بزرگ ایران انجام دادند، افزود: انقلاب اسلامی پایان چپاول و سلطه آمریکایی‌ها بر ملت بزرگ ایران بود.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر ضربه هی مهلکی را به آمریکای جنایت کار در منطقه وارد کردند، بیان داشت: منافع نامشروع آمریکایی‌ها در منطقه با مدیریت صحیح نظام اسلامی تحقق پیدا نکرد و امروز پس از سال‌ها حضور غیر قانونی آن‌ها در منطقه چیزی جز بی آبرویی و رسوایی برایشان باقی نمانده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها پس از شکست‌های سنگین در برابر ملت بزرگ ایران همانند گذشته به ترور روی آورده اند، خاطرنشان کرد: ترور سپهبد سلیمانی نمونه بارزی از جنایت و تحرکات تروریستی آمریکا در جهان است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها فکر می‌کردند با ترور شهید سلیمانی می‌توانند به اهداف و منافع خود در منطقه دست پیدا کنند، افزود: جنایت کاران آمریکا باید به این توهم پایان دهند، چون منطقه دیگر جای امنی برای سربازان آمریکایی نیست و باید هر چه زودتر از کشور‌های اسلامی خارج شوند.
 
حجت الاسلام صادقی با انتقاد از کسانی که همچنان شعار مذاکره با شیطان بزرگ را سر می‌دهند، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ملت ایران اهل مذاکره است، اما نه با آمریکای جنایت کار که دستش به خون فرزندان این کشور آغتشه است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مذاکره با مقامات جنایت کار و خبیث آمریکا اوج ساده لوح و بی بصیرتی است، تصریح کرد: کسانی که در چنین شرایطی همچنان بر طبل مذاکره با آمریکای جنایت کار می‌کوبند ایرانی نیستند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات