۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۶۳۷۳۴۴
امام جمعه خرم آباد:

رمز موفقیت ملت ایران تکیه بر رهنمودهای رهبری است

رمز موفقیت ملت ایران تکیه بر رهنمودهای رهبری است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: راه مقابله با دشمن و رمز موفقیت کشور تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در آیین بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و مراسم عزاداری ایام فاطمیه که در سالن بانک صادرات لرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و تسلیت ایام فاطمیه گفت: خون شهید سلیمانی روحیه مقاومت را تقویت کرد.

وی با اشاره حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: این روزها ایام الله بود و عظمت حضور مردم در این مراسم سبب ایجاد ترس در دل دشمنان شد.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه بیان کرد: ثمره خون شهید سلیمانی سبب اخراج کامل امریکا از منطقه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اهمیت حضور با بصیرت مردم در صحنه های انقلاب عنوان کرد: مردم نقش بسزایی در تعیین سرنوشت کشور دارند.

وی با یادآوری به نقش مردم در دوران دفاع مقدس و روزهای پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: در جامعه امروز و با توجه به شرایط حساسی که حاکم است نیز مردم نقش بسزایی دارند.

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: امروز نیز در شرایط یک آزمون بزرگ الهی هستیم و راه موفقیت در این آزمون تکیه بر رهنمود های رهبر معظم انقلاب است.

وی بر ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و بیان داشت: خون شهدا سبب تنومند تر شدن درخت انقلاب شده و عظمت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نقش مردم در این انتخابات تعیین کننده است.

وی ادامه داد: به لطف الهی ملت ایران اسلامی در سایه حضور با بصیرت خویش در صحنه انتخابات باری دیگر برگ زرینی در تاریخ برای ایران و استان رقم خواهند زد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات