۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۳۷۲۸۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

موضع امروز انقلاب اسلامی انتقام سخت است نه مذاکره

موضع امروز انقلاب اسلامی انتقام سخت است نه مذاکره
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مذاکره با آمریکا در موقعیت کنونی هیچ معنایی ندارد و موضع امروز انقلاب اسلامی، انتقام سخت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: موشک‌باران پایگاه‌های نظامی آمریکا سیلی محکمی به آمریکا بود اما انتقام اصلی زمانی است که آمریکا از منطقه خارج شود و دست از دخالت‌هایش در منطقه خاورمیانه بردارد.

وی با اشاره به اینکه منطقه در شرایط خاصی قرار دارد، افزود: دشمن در همه حوزه‌ها اعم از اقتصادی، فرهنگی و... با انقلاب اسلامی در حال جنگ است و اتحاد و همدلی همه نهادهای اجرایی جزو لوازم موفقیت ما در این جنگ تمام‌عیار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر در حوزه نظامی موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم اما در حوزه دیپلماسی لازم است دیپلمات‌های ما دقت بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد قدرت و عظمت جبهه مقاومت بود و آمریکا به‌عنوان یک تروریسم بین‌المللی باافتخار اعلام کرد که او را ترور کرده است و با این اذعان آمریکا، دیگر هیچ جایی برای مذاکره ایران با آمریکا وجود ندارد.

حجت‌الاسلام خادمی با تأکید بر اینکه دهه فجر امسال با سال‌های دیگر بسیار متفاوت است، اضافه کرد: اداره مل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به‌عنوان دبیر کمیته «قرآن» و کمیته «هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی» ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، در ایام دهه فجر امسال دو هزار عنوان برنامه برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: ۲۶۰ مبلغ و مبلغه در دهه فجر امسال به نقاط مختلف شهری و روستایی استان اعزام می‌شوند که از این تعداد، ۱۵۰ مبلغ بومی و ۹۰ مبلغ از مشهد و قم به استان خواهند آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در برنامه‌های دهه فجر مبلغان غیر ایرانی و از کشورهای نیجریه و هندوستان نیز برای تبلیغ به استان خراسان شمالی اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دهه فجر امسال با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف شده است، در بیش از ۱۰۰ مدرسه دخترانه نشست‌های تخصصی با دختران دانش‌آموز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام خادمی عنوان کرد: برای نخستین بار در استان همایش مؤذنان برگزار می‌شود و در این همایش از مؤذن‌های استان نیز تجلیل می‌شود، در این ایام همایش مادرانه نیز با موضوع اینکه «حضرت فاطمه (س) الگوی من است» برگزار می شود./۹۳۱۴/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات