۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۳۷۳۶۳
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب:

حضرت زهرا مرکز فیض الهی و سبک زندگی ایشان متضمن پرورش متقیان است

حضرت زهرا مرکز فیض الهی و سبک زندگی ایشان متضمن پرورش متقیان است
حجت الاسلام والمسلمین رضوی ایجاد گردان های فاطمی در دفاع از حریم ولایت را از انوار حضرت زهرا دانست وبر اهدای قطره اشکی در ایام فاطمیه به شهید سلیمانی تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال رضوی مهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آیه 42 سوره آل عمران، حضرت زهرا(س) را برترین زن خلقت تا ابدیت دانست و گفت: وجود حضرت زهرا(س) مرکز فیض الهی به شمار می رود و سبک زندگی ایشان مهد پرورش فرزندان برومند و زبده و متقیان است.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تأکید بر این که باید از زندگی حضرت زهرا(س) کلید واژه هایی که می تواند رونق بندگی را رقم زند، انتخاب کرد، اظهار کرد: انفاق، عبادت، حجاب، متانت، عفاف، رسم شوهر داری، فرزند پروری، همسایه داری، احترام به پدر و حضور در کنار رزمندگان برای دفاع از مدینه از مواردی است که در زندگی حضرت زهرا(س) دارای اهمیت است.

 وی ادامه داد: از انوار فاطمی است که رزمندگان در عملیات والفجر 8 با رمز یا فاطمه زهرا بر دشمنان پیروز می شوند و گردان های فاطمی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در جنگ با داعش و جریان های انحرافی برگرفته از سفیانی می پردازند؛ البته باید در هر کجایی از ایران اسلامی که برای مادر مراسم برگزار و اشکی ریخته می شود برای فرزندش حاج قاسم سلیمانی نیز قطره اشکی اهدا کنیم.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی از پیامبراکرم(ص) اظهار کرد: از موارد اختصاصی حضرت زهرا(س) صلوات فاطمیه است، که پیامبراکرم(ص) خطاب به حضرت زهرا(س) بیان کرده اند هر فردی که بر تو صلوات فرستد گناهانش بخشیده می شود./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات