۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۳۷۳۸۲
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

مبارزه با کفر و انحراف سیره حضرت زهرا است

مبارزه با کفر و انحراف سیره حضرت زهرا است
آیت الله علم الهدی گفت: اگر حضرت فاطمه(س) در انحراف ستیزی از اسلام و کج روی از خط امامت وارد نمی شد، امروز از قرآن و اسلام چیزی نمی ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم مطهر رضوی و در جمع زائران و مجاوران عزادار دخت نبی اکرم(س) به مقتل خوانی شهادت حضرت زهرا(س) پرداخت.

وی با تأکید بر الگو قرار دادن سیره حضرت زهرا(س) در زندگی، گفت: در روز شهادت حضرت صدیقه کبری(س) مهمترین مسأله این است که سیره زندگی ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و با توجه به فرمایش رهبری مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین تابلو برای زندگی ما است که خلاصه زندگی این سردار شهید، فاطمی است.

آیت الله علم الهدی ستیز در برابر کفر و انحراف را از سیره حضرت زهرا(س) بیان و اظهار کرد: زندگی برای آدم دین دار، زندگی در ستیز و برخورد با کفر یا انحراف است، زندگی حضرت فاطمه نیز چنین بود.

امام جمعه مشهد در ادامه به وقایع زندگی حضرت زهرا(س) در مبارزه با کفر و جنگ های زمان حیات پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) اشاره و ابراز کرد: بخشی از زندگی حضرت زهرا(س) به این گونه بود که این حضرت در خانه بود و خبر پیروزی ها و قهرمانی های حضرت علی(ع) در جنگ با کفر را می شنید و در بخشی دیگر از زندگی این حضرت، امیرالمومنین(ع) در خانه بود و صدیقه کبری(س) وارد میدان شده و با انحراف از خط رهبری مبارزه می کرد.

وی بیان داشت: زندگی حضرت فاطمه(س) یک بسته کامل برای انسان دین مدار در جهت مبارزه با بی دینی در زندگی است، اگر حضرت فاطمه(س) در انحراف ستیزی از اسلام و کج روی از خط امامت وارد نمی شد، امروز از قرآن و اسلام چیزی نمی ماند.

آیت الله علم الهدی افزود: اگر قرار بود سرنوشت اسلام به دست حکام هوسرانان و حاکمانی که در نتیجه سقیفه به وجود آمدند، تعیین می شد، اسلام و قرآن از بین می رفت بنابراین باید جبهه اعتراضی در برابر انحراف امت اسلامی از خط وحی به وجود می آمد که حضرت زهرا(س) آغازگر این راه بود و البته با توجه به این که در فاصله کمی از رحلت پیامبر(ص) مردم غدیر را فراموش کرده بودند، کار آسانی نبود و حضرت زهرا(س) با رزمندگی به انحراف ستیزی پرداخت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان داشت: اگر بخواهیم مبارزات حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را در کنار هم قرار دهیم، مبارزات صدیقه کبری(س) هم وزن بلکه بالاتر از مبارزات حضرت علی(ع) است چون مبارزات حضرت علی(ع) در عین پیروزمندی و مسلط بر جریان بود اما در جبهه انحراف ستیزی حضرت زهرا(س) 3 یا 7 نفر بودند اما امروز بیش از 3 میلیون نفر در این جبهه وجود دارد همچنین حضرت زهرا(س) جان خود و فرزند شش ماهه خود را در این راه سرمایه گذاری کرد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات