۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۶۳۷۳۸۷
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

حضرت زهرا یک مکتب است

حضرت زهرا یک مکتب است
امام جمعه تبریز با بیان این‌که حضرت زهرا یک شخص نیست بلکه یک مکتب است، گفت: باید تلاش کنیم تا سرباز شایسته‌ای برای مکتب حضرت زهرا باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم در اولین همایش بانوان جامعه سادات آذربایجان با تاکید بر این‌که تشکل «سادات آذربایجان» بسیار حرکت با برکتی است و نتیجه این حرکت در آینده نمایان خواهد شد، اظهار داشت: این تشکل دینی، در همان ابتدای فعالیت‌هایش در نوبه خود حرکت‌های خوبی را در پیش گرفته و امید است در آینده شاهد آن باشیم که سادات آذربایجان شناسایی شده و فعالیت‌های موثری در این رابطه انجام شود.

وی با تاکید بر اهتمام ویژه به تشکل سادات آذربایجان، افزود: افراد بسیاری در راستای این تشکل زحمت کشیده‌اند و بانوان نیز همت بسیاری در این رابطه نشان دادند؛ بانوان، در برخی امور همت بسیاری دارند و امیدواریم حرکت آغاز شده توسط تشکل سادات حسینی نیز با برکت باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تاکید بر این‌که فعالیت‌های تشکل سادات آذربایجان را به فال نیک می‌گیریم، افزود: باید با همکاری و کمک، سادات آذربایجان را شناسایی کنیم، البته این حرکت شروع شده و اطلاعات بسیاری هم به دست آمده و از ثبت احوال و مخابرات نیز کمک‌های بسیاری در این رابطه گرفته شده تا سادات آذربایجان شناسایی شده و در جای خود بتوانند مثمر ثمر واقع شوند.

امام جمعه تبریز در خاتمه با تاکید بر این‌که افراد منتسب به حضرت زهرا(س)، باید تمامی اعمال و رفتارشان زهرایی باشد ابراز کرد: نمی‌شود کسی منتسب به خاندان پیامبراکرم(ص) و حضرت زهرا(س) باشد، اما زهراگونه حرکت نکند.

گفتنی است اولین همایش بانوان جامعه سادات آذربایجان با حضور امام جمعه تبریز، جمعی از مسئولان و همچنین سادات در مسجد سالار شهیدان تبریز برگزار شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات