۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۶۳۷۴۲۲
آیت الله صدیقی:

امروز دم از مذاکره زدن عین ذلت است

امروز دم از مذاکره زدن عین ذلت است
آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه دشمن در مساله برجام به مسؤولان خندید، گفت: دم از مذاکره با دشمنان و قاتلان سردار سلیمانی زدن عین ذلت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، شب گذشته در شام شهادت حضرت زهرا(س) در مسجدجامع غدیرخم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: حضرت زهرا(س) مادر عالم آفرینش است.

وی با اشاره به اینکه همه هستی با واسطه ایشان وجود گرفتند و به کمال رسیدند، ادامه داد: ظرفیت وجودی حضرت زهرا(س) بالاتر از این عالم بوده و کسی نمی تواند شخصیت ایشان را بشناسد.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) ام الکتاب و حامل یازده قرآن ناطق است، ابراز کرد: حضرت زهرا(س) در رابطه با معرفت ذات ربوبی ذوب در وجود حق تعالی بودند و ایشان لقاء الله را دوست می داشتند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ولایتمداری و دلدادگی به حق تعالی در وجود حضرت موج می زد، اظهار داشت: خداوند انسان را درسختی آفرید و چون دنیا عالم ابتلائات و دشواری ها است تنها کسی می تواند از آن عبور کند و به دنیای آباد اخروی دست یابد که در مسیر صراط استوار گام بردارد.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در همه عرصه های علمی، فرهنگی و غیره مرجع بودند، عنوان کرد: شیعه باید دارای منطقی قوی باشد تا در برابر مخالفان بتواند از حق دفاع کند.

آیت الله صدیقی در ادامه با اشاره به اینکه خداوند دوستدار عزت و پیروزی مومنان است، بیان داشت: خداوند ذلت مومن را دوست ندارد؛ هنوز خون سردار سلیمانی خشک نشده و مردم عزادار از دست دادن سردارشان هستند در این هنگام کسی بیاید دم از مذاکره با دشمنان و قاتلان او بزند بالاترین ذلت است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: شما یکبار در مساله برجام سر خم کردید، قول دادید و برای شادی و دلخوشی دشمنان آن چیزی را که قول نداده بودید پیشاپیش انجام دادید و بتون ریختید هسته ای کشور را متوقف کردید در حالی که آنها به هیچ یک از قولهای داده شده خود عمل نکردند و به ریش شما خندیدند باز امروز می آیید و دم از مذاکره می زنید این چیزی جز ذلت نیست.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب بارها نسبت به تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن هشدار دادند، خاطرنشان کرد: انسان اگر برای رضای خداوند کار کند هرگز از فعالیت های فرهنگی و خدمت کردن به مردم خسته نمی شود؛ امروز شبکه های مجازی دشمن قتلگاه جوانان شده و بدون مدیریت در جامعه فعالیت می کنند رهبر انقلاب بارها برای مقابله با این شبکه ها تاکید کردند که باید شبکه های داخلی تقویت شوند اما متاسفانه تا امروز این امر اجرایی نشده است./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
الجزایر و کویت در اولین مواضع رسمی در قبال معامله قرن، آن را رد کردند
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
بود نیت دشمن دین پلید . ز ایمان زند دم بظاهر جلید .
بگوشد ولی هوشیارانه سخت . کند از تن وحدت خلق رخت .
ند اند که این ملت باصفا و حلیم . همه مستعیذند بعون خدای علیم . بکوبند محکم سر دشمنان را به سنگ . کنند سلب جرآت از آنان بجنگ .
2
0