۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۳۷۴۵۲

محموله کمک‌های مردمی شهرستان دشتی برای سیل زدگان ارسال شد

محموله کمک‌های مردمی شهرستان دشتی برای سیل زدگان ارسال شد
مسؤول بسیج سازندگی سپاه شهرستان دشتی گفت: محموله کمک‌های غیرنقدی مردمی، خیران و اقشار مختلف بسیج شهرستان دشتی به ارزش ۲.۴ میلیارد ریال عازم سیستان و بلوچستان و هرمزگان شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ حیدر حقیقت‌منش با اشاره به وقوع جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان اظهار داشت: از همان زمان وقوع سیل، سپاه پاسداران با حضور در منطقه نسبت به یاری رسانی به آسیب دیدگان و خدمات رسانی به آنان اقدامات مهم و موثری انجام داده است.

وی رسیدگی به محرومان و آسیب دیدگان را از ماموریت‌های سپاه دانست و تاکید کرد: شهرستان دشتی در رسیدگی به نقاط محروم و کم‌برخوردار همواره پیشتاز است که در این راستا کمک‌های مردمی برای ارسال به سیل‌زدگان سیسان و بلوچستان و هرمزگان مورد توجه قرار گرفت.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه شهرستان دشتی از ارسال کمک‌های مردمی دشتی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان و هرمزگان خبر داد و بیان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بسیجیان و خیران شهرستان دشتی برای سیل‌زدگان استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان ارسال شد.

حقیقت‌منش کمک‌های مردمی خیران و بسیجیان دشتی را شامل مواد خوراکی فاسد نشدنی، البسه گرم، پتو، لوازم بهداشتی و آب معدنی دانست و افزود: کمک‌های نقدی وغیر نقدی مردم ولایت‌مدار و فهیم شهرستان دشتی توسط یکدستگاه ماشین سنگین شامل یک‌هزار بطری آب معدنی ،120 تخته پتو، 200 لیتر روغن خوراکی، 100 کیلو گرم خرما، یک‌هزارعدد کنسرو و مقادیری رب گوجه‌فرنگی، برنج و لباس به روستاهای سیل زده ارسال شد.

پخت نان برای سیل زادگان سیستان و بلوچستان

همچنین خواهران گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج ریحانه نبی اکرم(ص) دشتی به‌صورت جهادی اقدام به پخت 4 هزارقرص نان محلی برای مردم سیل زده استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان کردند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه شهرستان دشتی گفت: بیش از 15 بانوی در این طرح مشارکت کردند و 4 هزار قرص نان برای سیل زندگان پخت و ارسال کردند.

حقیقت‌منش بیان کرد: مردم وبسیجیان شهرستان دشتی معادل 2.4 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مردم سیل‌زده کمک کردند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات