۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۳۷۴۶۰
در گلزار شهدای دزفول؛

طلاب مدرسه آیت الله قاضی پاسخگوی سؤالات اعتقادی خواهند بود

طلاب مدرسه آیت الله قاضی پاسخگوی سؤالات اعتقادی خواهند بود
حجت الاسلام خاکی گفت: پنج شنبه هفته آینده روحانیت مدرسه با حضور در گلزار شهدا به شرح برنامه‌های فرهنگی و پاسخگویی به سؤالات خواهند پرداخت.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پنج شنبه هفته آینده روحانیت مدرسه با حضور در گلزار شهدا به شرح برنامه‌های فرهنگی و پاسخگویی به سؤالات خواهند پرداخت، اظهار داشت: جام فوتسال با نام شهید سردار سلیمانی میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و طلاب و روحانیت حوزه برگزار شد که مورد استقبال بسیار قرار گرفت.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه کارگاه اراده و انگیزه هفته آینده برگزار می‌شود، عنوان داشت: برای ولادت حضرت زهرا (س) برنامه‌های ویژه خانواده طلاب برگزار می‌شود که در پایان به خانواده‌های حاضر، هدایایی تقدیم خواهد شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در ایام فاطمیه برنامه‌ها و عزاداری‌های متعددی برگزار شد، ادامه داد: در روز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه شاهد اقامه عزا بودیم البته در این مدت اعزام مبلغان به مساجد و مدارس صورت گرفت.

حجت الاسلام خاکی با اشاره به اینکه اعزام مبلغ به روستا‌ها در ایام فاطمیه صورت گرفت، اضافه کرد: سابق بر آن از مبلغان غیربومی برای پوشش فعالیت‌های تبلیغی شهرستان دعوت به عمل می‌آوردیم، اما اکنون فعالیت‌های تبلیغی در سطح شهر و روستا‌ها به وسیله طلاب و روحانیت مدرسه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در مراکز نظامی نیز فعالیت‌های تبلیغی طلاب روی می‌دهد، تصریح کرد: نشست‌های بصیرتی با محوریت انتخابات دیگر فعالیتی است که با دعوت از داوطلبان نمایندگی مجلس برگزار می‌شود هر چند که بیشتر حاضران در نشست ها، طلبه هستند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول تکریم مستضعفان و خانواده‌های نیازمند به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) را دیگر برنامه معاونت برشمرد و گفت: بسته‌های معیشتی با حضور امام جمعه شهرستان در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات