۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۳۵۰۱۴
از سوی طلاب مدرسه آیت الله قاضی دزفول:

۶۰ مقاله پژوهشی برای جشنواره علامه حلی تهیه شد

۶۰ مقاله پژوهشی برای جشنواره علامه حلی تهیه شد
حجت الاسلام خاکی گفت: ۶۰ مقاله پژوهشی به روز و بدون رونوشت برداری از سایر مقاله ها، از سوی طلاب برای جشنواره علامه حلی پیش رو آماده شدند.
حجت الاسلام حبیب الله خاکی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از حضور همه طلاب مدرسه در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در اهواز خبر داد و گفت: با همراهی دفتر امام جمعه و ستاد اربعین شهرستان، مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و سردار سلیمانی برگزار و مدرسه سیاه پوش و بنر‌هایی در سطح شهر نصب شد.

مدیر مدرسه آیت الله قاضی دزفول عنوان داشت: پیرامون اطلاع رسانی درباره جزئیات شهادت سپهبد سلیمانی، علل شهادت وی و همچنین اوضاع جاری منطقه نشست‌ها و جلساتی برای طلاب برگزار کردیم.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایان نیمسال اول تحصیلی خاطرنشان کرد: براساس ارزشیابی صورت گرفته معدل کل هر کدام از پایه‌های تحصیلی بالای ۱۸ است که این رشد علمی از دو سال گذشته تاکنون حفظ شده است.

حجت الاسلام خاکی در رابطه با مقالات پژوهشی اظهار داشت: تاکنون ۶۰ مقاله پژوهشی به روز و بدون رونوشت برداری از سایر مقاله ها، از سوی طلاب برای جشنواره علامه حلی پیش رو آماده شده است.

وی بیان داشت: مقاله‌ها از جهت محتوایی قابل قبول هستند، اما انتظار نداریم که رتبه‌های برتر را کسب کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات