۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۳۴۲۳۸
در مدرسه علمیه امام صادق اندیمشک؛

مسابقه خاطره نویسی ویژه اساتید و طلاب برگزار می شود

مسابقه خاطره نویسی ویژه اساتید و طلاب برگزار می شود
معاون پژوهش مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک از برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی و خاطره نویسی ویژه طلاب و اساتید خبر داد.
حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون پژوهش مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «جدال دو اسلام» خبر داد و گفت: این کتاب پیرامون جلد ۲۱ صحیفه امام راحل با موضوع جدال اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی نوشته شده است که در پایان به سه طلبه برتر جوایز نقدی تقدیم می‌شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک به برگزاری مسابقه خاطره نویسی ویژه اساتید و طلاب اشاره کرد و گفت: این مسابقه با موضوع‌های «چی شد طلبه شدم، خاطرات طلبگی» است و اساتید و طلاب تا ۳۰ دی ماه فرصت ارسال آثار را دارند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه هر اثر باید در ۱۵ خط نوشته شود، عنوان داشت: علاقه‌مندان باید آثار را به معاونت پژوهش ارسال کنند و در پایان نیز از بهترین خاطره نویس تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام خادمی در رابطه با فعالیت‌های درنظر گرفته شده برای خانواده‌های طلاب بیان داشت: جلسات ماهیانه متنوعی با موضوع‌های اخلاقی، تربیتی و روانشناسی در حال برگزاری داریم ضمن اینکه تمهیداتی را برای برگزاری اردوی خانوادگی اندیشیدیم.

وی با اشاره به برگزاری نشست علمی با موضوع کارکرد ادبیات عرب در متون دینی عنوان داشت: دوره‌های مقاله نویسی برای سطوح ۱ و ۲ برگزار شد ضمن اینکه ۶۰ مقاله از سوی طلاب برای جشنواره علامه حلی ارسال شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات