۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۶۳۴۸۳۲
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد؛

راه اندازی دو مرکز پژوهشی ویژه خواهران در اهواز و دزفول

راه اندازی دو مرکز پژوهشی ویژه خواهران در اهواز و دزفول
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان از راه اندازی دو مرکز پژوهشی ویژه خواهران در اهواز و دزفول خبر داد.
خانم اشرفی، معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از راه اندازی دو مرکز پژوهشی در اهواز و دزفول خبر داد و گفت: زیرساخت‌ها و فضاسازی دو مرکز به اتمام رسیده است، تأییدیه نهایی مرکز پژوهشی اهواز از مرکز اخذ شده و تأییدیه مرکز پژوهشی دزفول نیز تا چند روز آینده گرفته خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان با بیان اینکه مراسم افتتاح دو مرکز با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران در بهمن ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مرکز پژوهشی دزفول با محوریت گرایش تفسیر و بنا بر مقتضیات شهرستان فعالیت خواهد کرد.

این مقام مسؤول در رابطه با فعالیت‌های مرکز پژوهشی اهواز عنوان داشت: فقه خانواده و تفسیر تطبیقی در مرکز پژوهشی اهواز مورد توجه قرار می‌گیرند تا موضوعات اقتضائی استان و ابلاغی از مرکز به عنوان طرح‌های پژوهشی در دستور کار قرار بگیرند.

اشرفی با اشاره به جشنواره علامه حلی از آمادگی برای برگزاری مراسم اختتامیه خبر داد و گفت: مرحله اول طرح استاد پژوهشگر سال گذشته کلید خورد که بسیار رضایت بخش بود و ارزیابی‌های آن پایان یافت.

وی در پایان عنوان داشت: امیدواریم تا پایان سال اختتامیه جشنواره علامه حلی و طرح استاد پژوهشگر را با حضور مسؤولانی از مرکز برگزار کنیم./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات