۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۳۷۵۷۷

چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم برگزار شد

چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم برگزار شد
چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم همزمان با سالروز شهادت شهدای عملیات شکست حصر شهرک های نبل و الزهرا در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم همزمان با سالروز شهادت شهدای عملیات شکست حصر شهرک های نبل و الزهرا شب گذشته در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سردار گنجعلی در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی به ایثار و فداکاری مدافعان حرم اشاره کرد و امنیت امروز کشور را مرهون تلاش های گسترده این شهدای والامقام دانست.

همچنین حجت الاسلام سید حسین مؤمنی در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با تأکید بر این که مدافعان حرم فدای ایران شدند، شعار نه غزه نه لبنان را شعار خائنان به نظام و انقلاب معرفی و بیان کرد: کسانی که این شعار را سر دادند هیچ کاری برای مملکت نکردند، در حالی که این مدافعان حرم بودند که فدای ایران اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه امروز هر کسی که در راستای منافع دشمن گام برمی دارد منافق و جاسوس دشمن است، گفت: حاج قاسم سلیمانی را کسانی به شهادت رساندند که با دشمن خندیدند و گفت وگو کردند؛ آمریکا اگر با مردم مشکل ندارد چرا دارویی که از احتیاجات ضروری مردم است را تحریم می کند؟

حجت الاسلام مؤمنی با انتقاد از شبهه افکنی برخی افراد در رابطه با انتخابات پیش رو ابراز داشت: مردم ایران به دهان کسی خواهند زد که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار سخن از مذاکره به میان می آورد.

گفتنی است، حاج مهدی سلحشور و مجید تال در این مراسم به مدیحه سرایی و شعرخوانی پرداختند و ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه اشعاری را در جهت پاسداشت مقام والای شهدای مدافع حرم در این محفل سرودند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات