۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۳۷۵۹۱
امام جمعه زنجان:

امنیت رژیم صهیونیستی اولویت نخست آمریکا است

امنیت رژیم صهیونیستی اولویت نخست آمریکا است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه امنیت رژیم صهیونیستی اولویت آمریکا برای شکستن جبهه مقاومت است، گفت: به همین منظور معامله قرن در روزهای اخیر مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با مرور تاریخ وقوع انقلاب اظهار کرد: امام راحل در ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در بین استقبال پرشکوه مردم انقلابی وارد کشور شد.

 امام جمعه زنجان با بیان اینکه تاریخ شهادت می‌دهد امام راحل به وعده‌های خود عمل کرده است، افزود: عزت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر در ایران روی داده است، گفت: دهه فجر پیروزی انقلاب و امامت در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه طی  چهل سال پس از انقلاب دشمنان برای براندازی نظام تلاش کردند، گفت: هدف این تلاش‌ها کمرنگ کردن انقلاب اسلامی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه آئین‌های ۱۲ و ۲۲ بهمن باید باشکوه برگزار شود، گفت: مردم در برگزاری این مراسم مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا با ایجاد داعش سعی در شکستن جبهه مقاومت داشت، گفت: قلب این جبهه در سوریه، لبنان، عراق و با مدیریت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه امنیت رژیم صهیونیستی اولویت آمریکا برای شکستن جبهه مقاومت است، افزود: به همین منظور معامله قرن در روزهای اخیر مطرح شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به آینده‌نگری مقام معظم رهبری در مورد رژیم اشغالگر صهیونیست، عنوان کرد: این رژیم جعلی امروز در حال افول است و معامله قرن شبیه یک شوک برای زنده نگه داشتن یک بیمار است.

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای بی دولت کردن عراق بیان کرد: مردم عراق واکنش درستی به این اقدام آمریکا نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه تعبیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات آن است که رای مردم حق‌الناس است، تصریح کرد: آمادگی برای قبول مسؤولیت، نحوه تبلیغ و نحوه اخذ آرا در انتخابات نوعی حق‌الناس محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی باید نتیجه انتخابات را بپذیرند، تاکید کرد: انتخابات تعدادی کاندیدا دارد که تعداد محدودی از آنها موفق به کسب آرای مردم می‌شوند..

وی خواستار تبلیغات منطقی و ممکن توسط نامزدهای انتخاباتی شد و گفت: در مسیر انتخابات خدمات و اقدامات انجام شده نباید نادیده گرفته شده و سیاه‌نمایی شود./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات