۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۳۷۵۹۲
امام جمعه زاهدان مطرح کرد؛

لزوم پرهیز از وعده‌هایی که ضمانت اجرایی ندارد

لزوم پرهیز از وعده‌هایی که ضمانت اجرایی ندارد
امام جمعه زاهدان خطاب به کاندیداهای انتخابات، گفت: وعده ای دهید که در توانتان برای اجرا بوده و در عرصه تبلیغات نیز از بدگویی و تخریب همدیگر بپرهیزید.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زاهدان در مصلای قدس زاهدان، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خوشبختانه فرهنگ انقلاب در کشورهای مختلف جهان گسترش پیدا کرده و هم اکنون نیز این روند تداوم دارد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به قبل از انقلاب، در بخش های مختلف رشد قابل توجهی را شاهد هستیم که این موضوع برای همه ملموس است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به این که هم اکنون در جایگاه ویژه بین المللی قرار داریم، اظهار داشت: در یک دوره ای، در شهرهای کشورمان با دشمن مقابله می کردیم اما امروز جنگ با دشمن به بیرون از مرزها انتقال داده شده وحتی یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن نداده ایم.

امام جمعه زاهدان با اشاره به این نکته که فرهنگ انقلاب در سطح جهان گسترش چشمگیری داشته، تصریح کرد: مقاومت جانانه مردم یمن در برابر ائتلاف سعودی و وارد کردن ضربات سهمگین به آنان، مقابله مردم دنیا با ظلم و ستم و مقابله جوامع اسلامی با طرح معامل قرن و دفاع از مردم مظلوم فلسطین نیز از نشانه های گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی تاکید کرد: برای حفظ و ادامه داشتن انقلابمان و مقاومت و مقابله با اقدامات استکبار جهانی به ۳ عامل اسلام خواهی و دین مداری مردم، پیروی از رهبری الهی و ولایت فقیه و حضور پرشور مردم در صحنه های دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی نیازمند هستیم.

وی ادامه داد: دشمن طی ۳ دهه اخیر تلاش بسیاری برای ضربه وارد کردن به این سه عامل انجام داده و انجام می‌دهد و باید در این خصوص هوشیار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با اشاره به آینکه رسیدن سیستان و بلوچستان به متوسط کشوری در بخش های مختلف حق مردم است، از همه نهادها، گروه های جهادی، صدا و سیما و رسانه ها و غیره که در عرصه کمک به سیل زدگان جنوب استان فعال بودند، تقدیر و تشکر کرد.

خطیب نماز جمعه زاهدان با اشاره به این که انتخابات از حقوق مردم است و حق الناس محسوب می شود، بیان کرد: این عرصه در بخش های مختلف حق هایی برای مردم دارد که باید همه دست اندرکاران تلاش کنند تا حقی از مردم تضییع نشود.

وی افزود: حضور پرشور مردم نیز در انتخابات یک نوع جنبه حق الناس دارد چرا که ادامه حیات انقلاب نیازمند حضور پرشور مردم در همه صحنه ها از جمله انتخابات است.

امام جمعه زاهدان خطاب به کاندیدهای انتخابات، گفت: وعده ای دهید که در توانتان برای اجرا بوده و در عرصه تبلیغات نیز از بدگویی و تخریب همدیگر بپرهیزید./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات