۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۳۷۵۸۸
امام جمعه خوی:

عبور از بحران‌های متعدد در طول ۴۰ سال به برکت ولایت فقیه بود

عبور از بحران‌های متعدد در طول ۴۰ سال به برکت ولایت فقیه بود
امام جمعه خوی گفت: عبور دادن انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران از بحران‌های متعدد در طول ۴۰ سال گذشته با مدیریت مستقیم ولایت فقیه بوده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شکوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خوی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: در عصر حاضر بدلیل گسترش فرهنگ‌های وارداتی غیر الهی از طریق فضای مجازی، توهین به دیگران، هتک حرمت مؤمنان و کشف اسرار انسان‌های بی گناه، شایعه پراکنی و دروغ پردازی به اوج خود رسیده است.

وی دامن زدن به شایعه پراکنی‌ها را بدتر از گناه فوق برشمرد و گفت: دامن زدن به این آلودگی‌ها از طریق انسانهای ساده لوح و صاحب تریبون که بدون بررسی و تحقیق در صحت و سقم مطلب درسخنرانی‌های خود بیان می‌کنند، کمتر از خود گناهان نیست.

امام جمعه خوی با پرداختن به ثمرات تلخ هتک حرمت مؤمن ادامه داد: در روایات متعدد مطرح شده که اگر انسانی از دیگران هتک حرمت کند و آبروی برادر دینی خود را ببرد، حتما در دنیا مجازات و رسوا خواهد شد و هرکس برای عیبجویی و فاش ساختن اسرار برادر دینی خود قدم بردارد خداوند اسرار و عیوب او را بر همه خلایق فاش خواهد ساخت

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: عبور دادن انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران از بحران های متعدد در طول 41 سال گذشته با مدیریت مستقیم ولایت فقیه بوده و در آینده نیز اینچنین خواهد بود.

وی در تشریح دستاورهای انقلاب اسلامی گفت: مقابله با گروه‌های متـعدد مـحارب و مـدعـی خـودمختاری و براندازی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، کشف و خنثی‌سازی چند کودتای آمریکایی ، مدیریت موفق درطول 8 سال دفاع مقدس ، مقابله با محاصره شدید اقتصادی کشورهای غربی و اروپایی، اتخاذ مواضع قدرتمندانه در برابر ترور ارکان انقلاب اسلامی توسط عوامل آمریکا در سال های اولیه پـس از پیـروزی، مقابله قاطع با چندین فتنه داخلی عوامل استکبار در ادوار مختلف به ویژه فتنه 88 و از بین بردن داعش و سایر گروه های تکفیری که یک تهدید جدی استکبار علیه کشورهای اسـلامی منـطقه بلکه جهان بود، بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه شهرستان خوی گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بخش ماموریت و توصیه‌ها 7 توصیه و و مأموریت را مورد تأکید قرار می دهند که باید توسط کارگزاران نظام و جوانان جامعه عملی گردد.

وی ادامه داد: از جمله مهم ترین مأموریت‌های این بخش از بیانیه بحث دانش می باشد، دانش آشکارترین وسیله و قدرت یک کشور است که روی دیگر آن، توانایی است دنیای غرب به برکت دانش خود بود که توانست برای خودش ثروت، نفوذ و قدرت 200 ساله فراهم کند.

خطیب جمعه خوی در پایان با پرداختن به طرح رسوای معامله قرن رییس جمهور آمریکا خاطر نشان کرد: ترامپ در شرایط بحرانی خود و اسرائیل از معامله قرن اهداف چون جلب توجه و ثروت یهودیان صهیونیست به نفع خود در انتخابات آتی، دلداری به نتانیاهو از بابت ترس سیلی اخیر ایران، غارت هر چه بیشتر ثروت چند کشور اسلامی وابسته به نام معامله قرن و به وجود آوردن بحران جدید در منطقه غرب آسیا برای توجیه حضور نظامی خود را دنبال می کند که موفق نخواهد شد./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات