۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۳۷۵۹۳
امام جمعه سنندج:

«معامله قرن» یک طرح شیطانی و با هدف تضعیف امت اسلامی است

«معامله قرن» یک طرح شیطانی و با هدف تضعیف امت اسلامی است
امام جمعه سنندج گفت: طرح معامله قرن از سوی آمریکا و صهیونیسم جهانی به معنای تسخیر حقوق مسلمانان، تضعیف امت اسلامی و نفی مالکیت مسلمانان بر قدس شریف است.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته سنندج با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دست اجنبی‌ها و چپاولگران را از میهن اسلامیمان کوتاه کرد.

وی افزود: بر همه مدیران و مسئولان واجب است که با تلاش مضاعف در راستای خدمت به مردم انقلابی ایران همت گمارند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی که همانا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است یک وظیفه ملی و شرعی برای همه ایرانیان است.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته با محکوم کردن نقشه ترامپ و حکام صهیونیسم جهانی علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: طرح معامله قرن از سوی آمریکا و صهیونیسم جهانی به معنای تسخیر حقوق مسلمانان و نفی مالکیت مسلمانان بر قدس شریف است.

ماموستا رستمی این اقدام را توطئه‌ای علیه جهان اسلام عنوان کرد و خواستار اجماع مسلمین در برابر این طرح کفار و شیاطین شد.

وی تاکید کرد: همانطوری که در صدر اسلام پیامبر(ص) و مسلمانان به این نتیجه رسیدند که پیمان با کفار و مشرکین هیچ سودی ندارد باید در این برهه زمانی نیز همه مسلمانان بدانند که کفار آمریکایی و صهیونیستی قابل اعتماد نبوده و دشمن همیشگی مسلمانان هستند.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های این هفته با اشاره به آموزه‌های قرآنی اظهار کرد: پناه بردن همیشگی به آیات قرآنی زمینه ساز سعادت و عزت همیشگی مسلمانان است./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات