۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۳۷۶۲۹
امام جمعه موقت کاشان:

یوم الله دهه فجر مقدمه ظهور و زمینه ساز تمدن بزرگ جهانی است

یوم الله دهه فجر مقدمه ظهور و زمینه ساز تمدن بزرگ جهانی است
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: یوم الله دهه فجر مبارک است چرا که مقدمه ظهور امام زمان(عج) و زمینه ساز تمدن بزرگ جهانی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار جمعه شب در تفسیر آیه ۳۹ سوره رعد که در مسجد آیت الله رضوی کاشانی برگزار شد، گفت: ایام الله دهه فجر هم ایام الله است و هم مبارک است.

وی افزود: ایام الله روز خدا و روزی است که قدرت خدا به نمایش گذاشته می‌شود و رهبری نیز در خطبه‌های نماز جمعه از تشییع باشکوه سردارحاج قاسم سلیمانی و موشک باران پایگاه‌های آمریکا به عنوان ایام الله نام بردند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: ایام الله دهه فجر حقیقا یوم الله است چرا که در این دهه قدرت خدا به نمایش گذاشته شد و امام خمینی (ره) که هیچ حامی و پشتوانه و ارتش و سلاح و قدرتی نداشت، تنها با تکیه بر قدرت خدا و حمایت ملت ایران با عزت و احترام و استقبال میلیونی مردم ایران به میهن برگشت و طاغوت تا دندان مسلحی را که قدرت‌های غرب و شرق پشتیبان اش بودند را ساقط کرد.

وی با تأکید بر زنده نگه داشتن ایام الله افزود: نباید فراموش کرد که امام خمینی (ره) با عنایات خدا و حمایت ملت ایران چگونه ریشه استبداد و استعمار و استکبار و خاندان پهلوی را از سر ملت ایران برکند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: یوم الله دهه مبارکه فجر مبارک است چرا که مقدمه ظهور امام زمان (عج) و زمینه ساز تمدن بزرگ جهانی است.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه به برخی از راه‌های شناخت نهضت اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: یکی از راه‌های شناخت نهضت، شناخت از زندگینامه، سیره و روش، سخنان و اهداف رهبری آن نهضت است، از این رو لازمه شناخت اسلام نیز شناخت پیامبر اسلام است.
 
وی با اشاره به اینکه بدون شناخت امام و رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی را نمی‌توان شناخت، گفت: امام خمینی (ره) یک شخصیت الهی بود و به وجود بی نهایت الهی متصل شده بود، از این رو کسی که شخصیت الهی دارد نامحدود و گسترده و با عظمت می‌شود و از قدرت تشخیص انسان خارج می‌شود.

امام جمعه موقت کاشان ابراز کرد: امام خمینی(ره) چون اتصال به اقیانوس بی نهایت الهی شده بود دریا شد و شناخت او از حیطه درک ما خارج است و برای همین است که هرچه زمان می‌گذرد ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) بیشتر بروز و ظهور می‌کند.

حجت الاسلام اسلامی تبار افزود: امام خمینی (ره) عزت، محبوبیت و بقای نام داشت و در طول زندگی خود اشتباه نکرد و فریب نخورد و در تشخیص راه، تکلیف، دشمن، توطئه دشمن، دوست و شناخت زمان دچار اشتباه نشد و هیچگاه در بن بست قرار نگرفت.

به گفته وی امام خمینی (ره) هیچگاه گرفتار ریاست و شهرت و پول و ثروت و دنیا نشد و با قیام خود و برافراشتن پرچم اسلام، ملت ایران نیز از او تبعیت و او را حمایت و پشتیبانی کردند و فرزندان خود را در راه اسلام و امام دادند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: امام خمینی (ره)، چون داعیه دفاع از دین داشت پای او نلغزید و استقامت کرد و خدا هم را او یاری کرد و چون امام اخلاص داشت پیروز شد./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات