۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۳۷۶۵۲
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد، مدارس و محلات

برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد، مدارس و محلات
سردار حسن‌زاده به تشریح برنامه های یوم الله دهه فجر پرداخت و گفت: برنامه های محوری سپاه سیدالشهدا(ع) در این ایام معطوف به مساجد، مدارس و محلات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، امروز در نشست خبری که در سالن جلسات فرماندهی این نهاد برگزار شد، به تشریح برنامه های یوم الله دهه فجر سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران پرداخت و گفت: امسال دهه فجر ویژگی های خاصی دارد.

وی با بیان اینکه امسال نخستین سال از گام دوم انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم، ادامه داد: امسال ایام الله دهه فجر را در حالی جشن خواهیم گرفت که شخصیت بین المللی مقاومت و سردار دلها را از دست دادیم.

سردار حسن‌زاده به یکی از ویژگی های مهم مراسم یوم الله 12 بهمن امسال، اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان و مستکبران به ویژه آمریکای جنایتکار تصور می کردند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید در حالی که ملت ایران در این روزها خود را آماده برگزاری جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب می کنند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با نگرش های سیاسی بین المللی که دارد امروز به نبوغ سیاسی خود رسیده است، گفت: نه تنها انقلاب اسلامی از چهل سالگی خود عبور کرد بلکه در نخستین سال از اربعین دوم انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان در این سالها بسیار تلاش کردند که القاء کنند انقلاب اسلامی مرده است، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی به عنوان یکی از تربیت یافتگان شاخص مکتب انقلاب اسلامی نشان داد که انقلاب اسلامی زنده و پویا است و همچنان مسیر خود را ادامه می دهد و تفکر انقلاب اسلامی زنده، پویا و پیشرو است.

سردار حسن‌زاده گفتمان مقاومت را اصلی ترین و موثرترین گفتمان انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی مهر تاییدی بر این گفتمان بود و این بزرگ ترین پدیده در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می رود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: با شهادت سردار سلیمانی تمام دنیا فرهنگ و اندیشه مقاومت را به درستی درک کردند و الگوی برجسته انقلاب اسلامی رسما به تایید افکار عمومی در دنیا رسید و این یکی از برجستگی های انقلاب اسلامی در اربعین دوم انقلاب است.

وی در تشریح برنامه های ایام الله 12 بهمن سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران عنوان کرد: برنامه های محوری سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در ایام الله دهه فجر معطوف به مساجد، مدارس و محلات خواهد بود؛ فعالیت های مساجد شامل سخنرانی، برگزاری یادواره های شهدا و غیره است؛ سپاه سیدالشهدا(ع) انبوهی از مراسمات را به مناسبت 22 بهمن ماه برگزار خواهد کرد.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: همچنین حضور گسترده و فراگیر اقشار مختلف مردم شهرستانهای استان تهران در راهپیمایی 22 بهمن که مقارن با اربیعن سردار دلها است حضوری باشکوه و بی نظیر را رقم خواهد زد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران اضافه کرد: امسال یکی از پرشورترین، اثرگذارترین و باشکوه‌ترین راهپیمایی های یوم الله 22 بهمن را در طول این سالها خواهیم داشت چرا که سردار سلیمانی اسطوره ملی و بین المللی بود و به نظر می رسد راهیمایی روز 22 بهمن فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران خواهد بود./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات