۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۳۷۷۰۸
با تقدیر از فعالیت های قرآنی آیت الله مصباح یزدی؛

اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآنی المصطفی برگزار می شود

اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآنی المصطفی برگزار می شود
اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی با تقدیر از فعالیت های قرآنی و حدیثی آیت الله مصباح یزدی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسین رفیعی در نشست خبری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات ساختمان مرکزی جامعه المصطفی برگزار شد، با گرامی داشت ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی هر سال مقارن با ایام دهه مبارک فجر برگزار می شود.

مدیر اداره کل قرآن و حدیث جامعه المصطفی ادامه داد: بیست و پنجمین جشنواره قرانی و حدیثی المصطفی با شعار استقامت امت و نصرت الهی کار خود را آغاز کرد که مهم ترین هدف آن معرفی آموزه های قرآن کریم و مسلط ساختن همه طلاب، فراگیران، اساتید المصطفی و خانواده های آنها به مهارت ها، فنون و علوم قرآنی و حدیثی همچنین معرفی دستاوردها و شناسایی استعدادهای موجود المصطفی است.

وی با اشاره به امتیازات جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی خاطرنشان کرد: تنوع رشته ها و شاخه های آزمونی یعنی برگزاری 14 رشته قرآنی و  8 رشته حدیثی، گستره و تنوع مخاطبان، تفکیک رشته ها براساس سطوح مختلف تحصیلی همچنین وجود نگاه آموزشی به جشنواره را از ویژگی های جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی دانست.

حجت الاسلام رفیعی خاطرنشان کرد: بسیت و پنجمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی در 72 کشور با حضور 3 هزار نهصدو بیست نفر در رشته های کتبی و شفاهی شرکت داشته اند که نسبت به سال گذشته 15 دصرد افزایش داشته است و مرحله نهایی آزمون شفاهی فردا سه شنبه از ساعت 8 تا 20 در مدرس عالی بنت الهدی ویژه خواهران و مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) ویژه برادران برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی اظهار کرد: این آیین دوشنبه چهاردهم بهمن ماه پس از نماز مغرب و عشا در سالن قدس مجتمع امام خمینی برگزار می شود که در این آیین اختتامیه از خدمات علمی، قرآنی و حدیثی آیت الله مصباح یزدی تقدیر خواهد شد.

مدیر اداره کل قرآن و حدیث المصطفی ادامه داد: در اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی از خانواده قرآنی حجت الاسلام اختر رضوی از هندوستان که خود وی و همه فرزندانش حافظ قرآن هستند و صدها حافظ قرآن کریم را نیز تربیت کرده است و همچنین یک بانوی نمونه قرآنی تجلیل خواهد شد./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات