۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۳۷۷۳۲

نواخته شدن زنگ انقلاب در اهواز

نواخته شدن زنگ انقلاب در اهواز
زنگ انقلاب، همزمان با سراسر کشور در مدرسه دخترانه شاهد رضوان اهواز نواخته شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، زنگ انقلاب، امروز همزمان با سراسر کشور در مدرسه دخترانه شاهد رضوان اهواز نواخته شد.

در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب که غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده و کوروش مودت، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان حضور داشتند.

استاندار خوزستان در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب با بیان اینکه گسترش حرکت‌های انقلابی در کشور‌های منطقه و فرا منطقه‌ای از برکت اندیشه‌های امام راحل است، اظهار داشت: آمریکا با ترور فیزیکی هم نخواهد توانست، تفکر انقلابی افراد و نیرو‌های انقلابی را از صحنه خارج کند.

شریعتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خروش و قدرت بیشتری به جلو حرکت می‌کند، عنوان داشت: علی رغم تحریم‌های گسترده، روزبه‌روز بر توسعه علم و فناوری کشور افزوده می‌شود؛ چنین پیشرفتی حاصل انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت ایران است.

همچنین آیت الله حیدری با بیان نقش اصلی دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: زنان و دختران ایران زمین، پیشتازان انقلاب اسلامی و ادامه دهنده چنین مسیری هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی بر معادلات جهانی بیان داشت: قیام و ایستادگی ملت‌های خواهان آزادی در برابر دشمنان و استکبار از جمله دستاورد‌های بین المللی انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و جوانان، قله‌های علم را فتح کرده و با پویایی به جلو حرکت می‌کند./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات