۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۶۳۷۷۷۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

مدیران آرمان های انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند

مدیران آرمان های انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند
حجت الاسلام نظیری گفت: مدیران امروز باید با عمل خود با آرمان‌های انقلاب و اسلام بیعت و در ایران همچون قاسم سلیمانی‌ها حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری مدیر تبلیغات اسلامی استان همدان، ظهر امروز در دیدار مدیران استانی با نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: باید شرایط طوری فراهم شود تا راه انقلاب و اسلام همیشه پایدار بماند.

وی تصریح کرد: در جلسات پیاپی طوری برنامه‌ریزی‌شده تا خط فکری انقلاب و قطار دهه فجر سبب ادامه‌دار شدن راه امام و انقلاب شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ابراز داشت: حضور فرماندهان نیروی حشد الشعبی عراق در همدان و اجتماع عظیم مردم همدانی در مراسم تجلیل از شهید سلیمانی نشانگر این مسئله بود که ایران اسلامی الگوی پیشرفت منطقه بوده است.

وی افزود: مدیریت منطقه از سوی ایران اسلامی و مقاومت در برابر استعمار جهانی سبب شده تا ایران اسلامی به قدرتی بزرگ در برابر دشمنان اسلام تبدیل شود.

حجت‌الاسلام نظیری با بیان ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب و اسلام اظهار داشت: ما با باید خدمات متقابل اسلام به ایران و همچنین خدمات انقلاب اسلامی به ملت اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.

وی با اشاره به تفکر عمیق بنیان‌گذار انقلاب اسلامی نسبت به جهان و جهانیان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تفکری ژرف به جهان و جهانیان فهماند که اسلام دین حمایت از مستضعفان است.

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: مدیران امروز باید با عمل خود با آرمان‌های انقلاب و اسلام بیعت و در ایران همچون قاسم سلیمانی‌ها حرکت کنند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات