۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۶۳۷۷۷۵
یادداشت؛

آرزوی برخی برای ایجاد شورای نگهبان فرمایشی و فرمالیته

آرزوی برخی برای ایجاد شورای نگهبان فرمایشی و فرمالیته
برخی می‌خواهند شورای نگهبان را به شورایی فرمایشی و فرمالیته تبدیل کنند تا بتوانند هر شخص با هر الگوی فکری اعم از غرب‌گرا، مفسد و ... را جهت دستیابی به امیال خود وارد مجلس اسلامی کرده و مجلسی فرمایشی بجای مجلسی مستقل ایحاد کنند.

به گزارش خبرگزاري رسا، لطف الله فروزنده دهکردی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس طی یادداشتی نوشت: مجلس آتی باید یک مجلس مستقل، متعهد، شجاع و اولویت آن مصالح کشور و مردم باشد، ملت مجلسی می‌خواهند که متدین و ولایت مدار باشد و در برابر زورگویی های غربی ها بایستد و فریب دشمن را نخورد، اقتصاد درون زا را در اولویت قرار دهد، مجلس اشرافی به درد ملت و کشور نمی خورد.

مجلس آتی نباید بدنبال سرمایه داری بوده و صرفا زبان دولت باشد، نمایندگان آتی ملت باید از پاک ترین، متعهدترین، انقلابی ترین ولایت مدار ترین افراد باشند و مجلس خوب هم چنین مجلسی است با چنین شاخصه ها و نماینده هایی.

رهبر عزیز انقلاب مجلسی متدین، متعهد، شجاع، بصیر در مقابل فریب دشمن و مجلسی که به عزت ملی و استقلال ملی اهمیت دهد و در مقابل طمع ورزی قدرتها بایست را مطالبه عمومی می دانند. 

در این میان وظیفه شورای نگهبان بسیار خطیر و کلیدی است، شورای نگهبان قویا در مقابل زیاده‌خواهی برخی از آقایان بایستد و انقلابی عمل نماید، برخی می خواهند شورای نگهبان را تضعیف کنند، شورایی که به فرمایش رهبری مطمئن ترین دستگاه و ارگانی است که انقلاب به نظام کشور بخشیده است.

می‌خواهند شورای نگهبان را به شورایی فرمایشی و فرمالیته تبدیل کنند تا بتوانند هر شخص با هر الگوی فکری اعم از غرب‌گرا، مفسد و غیره را جهت دستیابی به امیال خود وارد مجلس اسلامی کرده و مجلسی فرمایشی بجای مجلسی مستقل ایحاد کنند.

ملت بصیر و آگاه بی شک با تمام توان از عملکرد شورای نگهبان حمایت کرده تا این شورا از ورود افراد ناکارآمد، بی اخلاق و دارای مفاسد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و غیره به مجلس جلوگیری کند.

انتظار عمومی از شورای نگهبان هم همین است، خوب در این میان طبیعی است عده ای که ورطه را بر خود تنگ دیده و دستشان در محضر عدالت شورای نگهبان هویدا و مفاسد و خود فروختگی آن ها محرز گردیده است در طبل ناسازگاری کوبیده و صف خود را از انقلاب و قانون گرایی جدا سازند، اما اینان باید بدانند ملت بصیر و آگاه  همواره مسیر حق از باطل را تشخیص داده و همواره با چنین قانون شکنی هایی برخورد و اجازه ایجاد فضای پروپاگاندا علیه شورای نگهبان در کشور را نخواهند داد./1360/

منبع: فارس
ارسال نظرات