۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۶۳۷۷۹۷

برگزاری اردوی جهادی طلاب مدرسه بقیه الله شمال خوزستان در مناطق محروم

برگزاری اردوی جهادی طلاب مدرسه بقیه الله شمال خوزستان در مناطق محروم
حجت الاسلام آذرافروز از برگزاری اردوی جهادی طلاب مدرسه بقیه الله شمال خوزستان در منطقه محروم رسالت اندیمشک خبر داد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حوزه در زمینه محرومیت زدایی اردوی جهادی را طی روز‌های (۹، ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه) در منطقه محروم رسالت اندیمشک برگزار کرد و در این باره یک باب منزل مسکونی برای یکی از محرومان ساخت.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با بیان اینکه طلاب، اساتید و کادر مدرسه در اردوی جهادی حضور داشتند، عنوان داشت: همانطور که رهبری یکی از وظایف حوزه علمیه را خدمات اجتماعی معرفی می‌کند؛ قطعا اردو‌های جهادی یکی از بهترین راهکار‌ها برای تبلیغ دین مبین اسلام است.
                               گفت وگو/برگزاری اردوی جهادی طلاب مدرسه بقیه الله شمال خوزستان
این مقام مسؤول هدف از برگزاری اردوی جهادی را خدمت به جامعه دانست و افزود: هدف دیگر آن است که مردم متوجه شوند، طلاب همچون خودشان در پی خدمت رسانی هستند و نسبت برتری به مردم ندارند ضمن اینکه اردو سبب انس و الفت بیشتر مردم با روحانیت است.

حجت الاسلام آذرافروز با بیان اینکه اردو‌های جهادی سبب خودسازی طلاب و روحانیان می‌شوند، خاطرنشان کرد: طلاب با حضور در اردو‌های جهادی، فقر و نیاز جامعه را بهتر خواهند شناخت؛ از سوی دیگر انجام کار‌های جهادی برای رضایت و خشنودی خداوند، فضیلتی اخلاقی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دل مسلمانی را شاد کردن بزرگترین آورده انسان از لحاظ معنوی است، گفت: در برهه کنونی که کشور در برخی زمینه‌ها دچار مشکلات عدیده است، اگر مسؤولان به روحیه جهادی، ایثار و گذشت توجه و بخشی از فعالیت‌های کشور را به اردو‌های جهادی اختصاص بدهند قطعا مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی برطرف می‌شود و زمینه برای تشکیل تمدن نوین اسلامی تسریع خواهد یافت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات