۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۳۷۸۰۷
مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان خبرداد:

افتتاح 260 پروژه در دهه فجر در اصفهان

افتتاح 260 پروژه در دهه فجر در اصفهان
پیرپیران با اشاره به افتتاح 260 پروژه به مناسبت دهه فجر در اصفهان گفت: این پروژه‌ها با 78 میلیارد تومان اعتبار مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حمیدرضا پیرپیران مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به افتتاح 260 پروژه در زمینه‌های گوناگون در اصفهان به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 78میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه به ترسیم چشم انداز شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان پرداخت و اظهار کرد: این چشم انداز دارای 7 محور است که نخستین محور آن کاهش خاموشی‌ها است، خاموشی ها به دو دسته خواسته و ناخواسته تقسیم می‌شود که به طور کلی برای هرمشترک 850 دقیقه خاموشی وجود داشته که تا پایان سال به 160 دقیقه خواهد رسید.

پیرپیران با بیان اینکه خاموشی‌های ناخواسته حاصل حوادث و اتفاقات احتمالی است، خاطرنشان کرد: خاموشی‌های خواسته به منظور تعمیرات یا بهینه سازی شبکه یا مسائلی از این قبیل با برنامه ریزی و هماهنگی قبلی انجام می‌شود و در تلاش هستیم این خاموشی‌ها را به صفر برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به پیشگامی این شرکت در ارائه قبوض کاغذی و خدمات متنوع بانکی به منظور دریافت و پرداخت قبوض از سوی مشترکین، تصریح کرد: دومین محور چشم انداز ما انجام غیرحضوری خدمات است که تا پایان سال 100 درصد خدمات به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد و در تلاش برای فرهنگسازی این مسأله در جامعه هستیم.

وی کاهش تلفات برق را محور دیگر چشم انداز شرکت توزیع برق اصفهان عنوان کرد و گفت: در سال 93 تلفات برق در حدود 7/9 درصد بوده است که این میزان به حدود 6 درصد در سال 98 رسیده است و در تلاش هستیم تا به کمتر از 5 درصد تلفات برق دست پیدا کنیم و این در حالی است که میانگین این مسأله در کشور حدود 10 درصد است.

پیرپیران با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف و مدیریت بار در شبکه، این موضوع را چهارمین چشم انداز شرکت توزیع برق اصفهان برشمرد و اظهار کرد: در تلاش هستیم تا به کاهش متوسط بار از 35 درصد کنونی به 50 درصد دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با تقدیر از همکاری مردم در پرداخت قبوض، وصول مطالبات را دیگر محور چشم انداز این شرکت عنوان کرد و افزود: خدامت ارائه شده به مردم و وصول مطالبات از طریق تعامل با مشترکین یکی از اهداف ما است که در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و تلاش کرده‌ایم تا با صنایع و تولید کنندگان در زمینه پرداخت قبوض و بدهی‌ها تعامل سازنده‌ای داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استفاده از فناوری‌های نوین و همچنین طرح‌های مهندسی و استاندارد و به روز از دیگر محورهای چشم انداز شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان است و در مسیر خوبی در راستای تحقق این چشم اندازها قرار گرفته‌ایم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات