۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۶۳۷۸۱۵
مدیر مدرسه علمیه امام علی ساری:

وابستگی موجب شکست و عقب ماندگی ملت‌ها است

وابستگی موجب شکست و عقب ماندگی ملت‌ها است
مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری با اشاره به این که استقلال و آزادی مهم‌ترین هدف انقلاب اسلامی برای ملت ایران بوده است، گفت: وابستگی موجب شکست و عقب ماندگی ملت‌ها است.
حجت الاسلام ماشین چیان، مدیر مدرسه علمیه امام علی (غ) ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر در جامعه تأکید کرد و گفت: این دهه یک فرصت طلایی جهت برجسته کردن خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.
 
وی با بیان این که دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن پیشرفت‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف است، افزود: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت تبیین این دستاورد‌های چهل ساله نظام اسلامی استفاده شود.
 
حجت الاسلام ماشین چیان با اشاره به این که ایران تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، کشوری وابسته و تحت سلطه آمریکا بود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی سایه شوم غرب به ویژه آمریکایی‌ها را از سر این کشور و ملت برداشت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی امروز کشوری کاملاً مستقل و قدرتمند در عرصه‌های مختلف است، تصریح کرد: پیشرفت‌های کشور در بخش‌های مختلف محصول خودباوری است که امام خمینی (ره) به ملت ایران هدیه دادند.
 
مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری با اشاره به این که استقلال و آزادی مهم‌ترین هدف انقلاب اسلامی به ملت ایران بوده است، بیان داشت: وابستگی موجب شکست و عقب ماندگی ملت‌ها است.
 
وی با بیان این که علیرغم فشارها، تهدید‌ها و تحریم‌های چهل ساله دشمنان علیه ملت ایران، اما این مردم در مسیر انقلاب و آرمان‌های نظام ثابت قدم هستند، خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌تواند با دروغ پردازی و فریبکاری مردم را از مسیر انقلاب منحرف کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اگر امروز در کشور مشکلاتی هم وجود دارد مربوط به انقلاب و نظام نیست بلکه به سوء مدیریت برخی مسؤولان کشور باز می‌گردد، بیان داشت: با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی می‌توان از همه مشکلات و بحران‌ها عبور کرد.
 
حجت الاسلام ماشین چیان با بیان این که امروز تنها راه برون از مشکلات اقتصادی گوش فرا دادن به رهنمود‌های مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی‌ها در کشور تنها شعار تبعیت از، ولی فقیه را سر می‌دهند و در مقام عمل دچار لغزش می‌شوند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیشرفت‌های امروز کشور نیز نتیجه رهنمود‌ها و مدیریت صحیح امام راحل و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: همه مسؤولان و مدیران کشور باید همگام با، ولی فقیه حرکت کنند و از همه توان و ظرفیت داخلی در جهت پیشرفت کشور بهره گیرند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات