۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۶۳۷۷۴۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تبیین آرمان های اصیل انقلاب از تریبون های تبلیغی

ضرورت تبیین آرمان های اصیل انقلاب از تریبون های تبلیغی
حجت الاسلام صادقی بر ضرورت تبیین آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب از تریبون ها و منبرهای تبلیغی تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در جمع مبلغان طرح هجرت شرق استان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، این ایام یادآور همبستگی ملی در مقابله با دژخیمان شاهنشانی دانست و گفت: همراهی مردم با مرجعیت دینی موجب شد یک حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله برچیده و نظام دینی پایه گذاری شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه معارف الهی پایه گذاری شد، گفت: باید تلاش کنیم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در همه بخش‌های جامعه امروز ترویج و نهادینه شود.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، حضور در صحنه مردم را پشتوانه عظیمی برای نظام اسلامی در چهل سال اخیر دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران همواره با حضور به موقع خود در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف توطئه و فتنه دشمنان را خنثی کردند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمن در چهل سال اخیر همه توان خود را به کار گرفته تا مردم را از مسیر انقلاب منحرف کند، بیان داشت: اما ملت با بصیرت، هوشیار و انقلابی همواره با حماسه آفرینی‌های خود توطئه دشمن را خنثی کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران تحول عظیمی در منطقه ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مقتدر و بازیگری جدی در منطقه نقش آفرینی می‌کند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب را یکی از اهداف و توطئه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: وظیفه روحانیت و مبلغان دینی است که با تبیین خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی توطئه دشمن در ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور را خنثی کنند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که پیشرفت‌های امروز کشور به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، خاطرنشان کرد: در سایه مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین حضور مقتدرانه ملت ایران، نظام اسلامی به الگویی اثرگذار در جامعه جهانی تبدیل شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب بیداری ملت‌های جهان شد، تصریح کرد: امروز و با گذشت بیش از چهار دهه، گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر جهان نشر و گسترش یافته است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران به نقش مهم روحانیت در تبیین آرمان های اصیل انقلاب اسلامی در جامعه اشاره کرد و گفت: بخش مهمی از تریبون ها و منبرهای تبلیغی روحانیت باید به تبیین این آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب اختصاص داده شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات