۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۶۳۷۵۷۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

ضعف بصیرت عامل گرفتار شدن در دام فتنه است

ضعف بصیرت عامل گرفتار شدن در دام فتنه است
نماینده ولی فقیه در مازندران، بصیرت افزایی در جامعه را یکی از راه‌های جلوگیری از فتنه در جامعه دانست و گفت: بسیاری از افراد به دلیل ضعف بصیرت در دامن فتنه گرفتار می‌شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران پنج شنبه شب در مراسمی که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بیت الزهرا (س) منطقه لایی بخش هزار جریب نکا برگزار شد، به راهکارهای مقابله با فتنه‌ها به استناد به روایاتی از حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: ابتدا باید فتنه را بشناسیم و هوش فتنه شناسی داشته باشیم پیش از آنکه فتنه شکل بگیرد.
 
وی بر ضرورت مبارزه با فتنه تأکید کرد و با بیان این که حضرت فاطمه زهرا (س) نیز متناسب با شرایط زمان، جامعه را نسبت به فتنه آگاه کردند، افزود: باید فتنه‌ها را به دیگران بشناسایم تا دیگر هوشیار شوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که اگر افراد فتنه‌ها را بشناسند در دام فتنه قرار نخواهند گرفت، گفت: در زمان فتنه نباید سکوت کنیم بلکه باید به دنبال بصیرت افزایی در جامعه باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که باید زمینه تأثیرگذار در فتنه را از بین ببریم، خاطرنشان کرد: فتنه گران همواره از مشکلات مردم برای ایجاد فضای فتنه سوء استفاده می‌کنند نظیر آنچه که در جریان بنزین مشاهده کردیم.
 
امام جمعه ساری، بصیرت افزایی در جامعه را یکی از راه‌های جلوگیری از فتنه در جامعه دانست و تصریح کرد: بسیاری از افراد به دلیل ضعف بصیرت در دامن فتنه گرفتار می‌شوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، بصیرت را یکی از مهم‌ترین راهکار‌های جلوگیری از فتنه در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: همچنین ولایت مداری نیز سبب در امان ماندن از فتنه‌ها خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، ملت بزرگ ایران را مردمی با بصیرت دانست و با بیان این که یکی از مهم‌ترین عوامل عدم موفقیت دشمنان در چهل سال اخیر بصیرت ملت ایران بوده است، افزود: بصیرت و ولایت مداری مردم همواره عامل خنثی سازی فتنه‌های دشمنان در کشورمان بوده است.
 
وی در ادامه سخنان خود، ولایت مداری را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و با بیان این که دخت نبی مکرم اسلام مدافع حقیقی ولایت بود، گفت: تبعیت آن حضرت از ولایت باید امروز الگوی همگان در جامعه اسلامی قرار گیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش پایانی سخنان خود، رهبری لایق را نیز سبب خنثی سازی توطئه دشمنان علیه کشور دانست و افزود: در چهل سال اخیر کشور با رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری از توطئه‌های دشمنان مصون مانده است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات