۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۳۷۸۱۸
حجت الاسلام موسوی:

انقلاب اسلامی سبب احیای دین و ارزش‌های الهی در جامعه شد

انقلاب اسلامی سبب احیای دین و ارزش‌های الهی در جامعه شد
حجت الاسلام موسوی با بیان این که انقلاب اسلامی برای اسلام و امت اسلامی یک ضرورت و نیاز حقیقی بود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سبب احیای دین و ارزش‌های الهی در جامعه شد.
حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با بیان این که دشمنان سعى مى‏ کنند مردم انقلاب و ارزش‌های آن را فراموش کنند، گفت: دهه فجر فرصت ارزشمندی برای مرور مبارزات ملت ایران با رژی طاغوت است.
 
وی، دهه فجر را تجسم اراده ملت بزرگ ایران در مقابله با رژیم طاغوت دانست و افزود: عده‌ای نیز در این کشور در تلاش هستند دهه فجر و ارزش‌های آن در جامعه کمرنگ شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، دهه فجر هویت ملت بزرگ ایران و یادآور وحدت و انسجام این مردم در همراهی با نهضت عظیم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر استفاده شود.
 
حجت الاسلام موسوی با بیان این که انقلاب اسلامی برای اسلام و امت اسلامی یک ضرورت و نیاز حقیقی بود، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی موجب احیای دین و ارزش‌های الهی در جامعه دینی شد.
 
وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی یک حرکت عظیم جهانی بود که بسترساز تحولات بسیاری در اقصی نقاط جهان به ویژه خاورمیانه شد، بیان داشت: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را در جهت از بین بردن دین و ارزش‌های الهی در جامعه به کار گرفته بودند، اما انقلاب اسلامی موجب بازگشت دوباره دین به صحنه اجتماع شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با دین مبارزه می‌شد و آن را تحقیر می‌کردند، افزود: اما پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) دین و ارزش الهی را در ایران و جهان احیا کرد.
 
حجت الاسلام موسوی با بیان این که انقلاب اسلامی یک انفجار عظیم بر پایه اسلام ناب بود، تصریح کرد: نهضت انقلاب اسلامی همه تلاش‌های دویست ساله استکبار علیه اسلام را خنثی کرد.
 
وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی نیز بر پایه دین و ارزش‌های الهی شکل گرفت، افزود: ملت بزرگ ایران نیز با پشتوانه دینی و الهی دژ استوار استکبار را با خاک یکسان کرد و موجب ایجاد یک موجب عظیم در جهان شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دنیا از شناخت انقلاب اسلامی عاجز است، بیان داشت: تحریم، فشار‌ها و تهدید‌های مختلف دشمن نمی‌تواند خللی در روند رو به رشد انقلاب اسلامی در مسیر تعیین شده خود ایجاد کند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات