۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۳۷۸۵۹
با موضوع جهان مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی؛

هم اندیشی اصحاب علوم انسانی اسلامی برگزار می شود

هم اندیشی اصحاب علوم انسانی اسلامی برگزار می شود
شست هم اندیشی اصحاب علوم انسانی اسلامی در باب جهان مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی به همت دانشگاه باقرالعلوم(ع) و انجمن مطالعات اجتماعی حوزه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هم اندیشی اصحاب علوم انسانی اسلامی در باب جهان مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی به همت دانشگاه باقرالعلوم(ع) و انجمن مطالعات اجتماعی حوزه برگزار می شود.

براساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین شمس الله مریجی با موضوع چالش ایده نسبیت ارزش ها با مکتب سلیمانی،حجت الاسلام حبیب الله بابایی با موضوع شجاعت و شهادت در فرآیند تمدنی اسلام و حجت الاسلام قاسم ابراهیمی پور با موضوع محبت در اندیشه اجتماعی مسلمین و حاج قاسم سلیمانی سخنرانی خواهند کرد.

همچنین محمدرضا قائمی نیک با موضوع ایام الله شهادت حاج قاسم و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، راضیه زارعی با موضوع سردار سلیمانی و افزایش سرمایه اجتماعی برون گروهی در جهان اسلام و محمدرضا مالکی با موضوع دو روایت از اسطورگی حاج قاسم از دیگر سخنرانان نشست هم اندیشی اصحاب علوم انسانی اسلامی در باب جهان مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی به شمار می روند.

لازم به ذکر است، این نشست هم اندیشی چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۱۴تا ۱۶ و یک شنبه 20 بهمن ماه از ساعت 13 تا 15 در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه باقرالعلوم واقع در پردیسان بلوار شهیدان تقوی برگزار می شود./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات